Lengéscsillapítót szerintem akkor kell cserélni, ha mérés alapján rossz vagy ha dől belőle az olaj. Hamár szét van szedve alapon én tuti nem cserélném a gyári gátlókat valami lutri utángyártottra.
Milyen márka talpas... Jó kérdés... Nekem 10 évvel ezelőtt a Civic-be Lemförder került, még mindig bírja. De hogy most milyen a Lemförder, ki tudja... (10 évvel ezelőtt vett Denso gyertya japán gyárból jött, múlt héten amit vettem kínai) Facebookos csoportokban a 555 és a Hardrace a sláger. Azt is írták, hogy a Febi dobozában is 555 van. Mintha azt is olvastam volna, hogy nagyban befolyásolja az élettartamot a beépítés módja.
Lemfödert használtam a nivákba, ott nagyon jó volt. Aztán a mitsukba is azt raktam, abban viszont nem muzsikáltak túl jól. Pedig elhasználtam belőlük egy raklapnyit.... Aránylag azért a jobbak közé tartoznak.
Viszont Hondába csak gyárit rakok.
Én is megnéztem mindkét oldalt, megemelve krokival a lengőkart, s én nem láttam holtjátékot, pedig ebben 204E van.. Lehet h a hosszútávok miatt kevéssé kopik.
Ma cseréltettem stabilizátor pálcákat, és megnéztük ezzel a módszerrel a gömbfejet.
Minimálisan megmozdul, talán 1 mm-t se, de akkor betervezzük a cserét mostanában. Egyúttal szilenteket is kell majd cserélni, meg azt mondta a szerelő, ha már szét lesz szedve, akkor már érdemes a lengéscsillapítókat is cserélni.
Viszont alsó talpasból milyet érdemes, ami ki is bírja egy darabig? Olvastam, hogy akár 1-2 hónap után újra cserélni kellett.
A gyáriról meg az 555-ről halottam jókat, de a szerelőm pl a Lemförder-t javasolja.
Melyiket érdemes beletenni, ami ki is bírja egy darabig?