A Subaru azért tudott ott jól elterjedni mert összerék hajtással adták sok modelljüket. Főleg a hegyes meg havas területeken mentek jól, pl. Colorado-ban is az a vezető márka a mellett, hogy a téligumit nem ismerik és nem használják olyan széleskörűen mint az EU-ban.
A Subaru durva azzal az USA-Canada piaci résszel, nem kicsit elsöprő a piaca ott. Amerikában nem tudom, de Canadában volt ismerős és valóban azt mondta, hogy annyi Subaru van mint égen a csillag.
A Hondának sem gondoltam a kínai piacát ilyen nagynak, persze ez gondolom csak a saját piacuk százalékos elosztása, így a Toyotának valószínűleg nagyobb ott a része globálisan, hiába arányosan kevesebb önmagán belül.
A Daihatsu nem szarozik sokat: ÁZSIA, kész, slussz-passz miközben az összes többinek az export piaca jóval nagyobb az otthoninál.
egyik oldalról tényleg drágák lettek az autók és ez vélhetően szűkíti a piacot...
a másik oldalról a honda egész egyszerűen nem tud autót szállítani európának, mert vélhetően más, üzletileg fontosabb piacokra koncentrálnak...
ami pedig nincs, azt nem lehet eladni...
a civic hybridből "hegyeket" tudnának eladni, de egész egyszerűen nincs autó, nem rendelhető...
a kereskedők is "dühöngenek" miatta, de nem tudnak mit csinálni, nincs kontingens itthonra, de az eu-ra se sokkal több...
itt látható, hogy melyik piac a "fontos" a hondának...hát nem a szürke...