Nem akarok nagyképünek tünni ,de nekem meg màr pont hiànyzik még 40-50 le az FL5-böl. Szerintem eleve 350-360 le-vel kellett volna kiadni, màr csak a konkurencia miatt is ,még utoljàra egy nagyot durrantani a hondànak. Igy a nagyon nagy durranàs szerintem elmaradt. Az biztos ,hogy az FL5 jobb auto mint az FK8 , de lett volna még pàr ötletem amivel még jobb lehetne. Amugy az asszony és màsok szerint is az FK8 ülés kényelmesebb mint az FL5 ülés. Én idén 2x voltam vele otthon és kivàlo (1100 km) ,de nekem nincsennek nagy igényeim.
Szépen összefoglaltad. Nekem ez alapján úgy tűnik, hogy az FL5 -re ezeket a hibákat mind kijavították.
Tudom, drága, és nem ér annyit, meg minden, de az egy kész autó - infotainmenttel és minden támogató rendszerrel együtt úgy jó, ahogy van. Simán, kényelemben mentem vele 13 órás utakat is - bár ilyen távolságokra már inkább repülőgép való.
Nekem ez a teljesítmény utcára már sok. Autópályán persze élvezetes, de egy kanyargós mellékúton és városban rövid szakaszokon is olyan sebbeségre képes, hogy az nekem szó szerrint félelmetes.
Ha bugira vágyom, akkor az FN2 a nyerő - az a számomra élvezetes, kezelhető teljesítmény szint, és a hangja is jobb. Ha hosszú útra indulok, akkor meg FL5.