Hidd el nekem, ugyanígy csináltam én is, amikor ide felléptem még annak idején és ugyan tényleg csak tévedésből írtam, de Grego úgy lebaszott, hogy csak sunnyogtam vissza ahonnan jöttem kb.
Igyekszem továbbadni a tőle akkor kapott tudást.
De vicc nélkül, most is csak már azért szóltam, mert 1 héten belül már kétszer írtad kakin és így már beremegett a szemem alja tőle.
régen nem írtam. ha 0w20 van előírva akkor az 5w30 bőven elég neki, szerintem.
Különben ez a performance üzemmódot nem értem, ha 1 óra autózás alatt 20x leforgatod tiltásig és minden leforgatás 3 másodpercet tart mert 20 lámpás gyorsulást tudtál le, akkor 1 percet volt a 60ból terhelve a többi 20% körüli terhelés, átlagban még annyi se.
Azért egy ilyen használatot nem nevezünk kemény használatnak, legalábbis a kenőolaj szepontjából nem hiszem.
Az senkit sem érdekel, h az együttes nevét hogyan írod le, minket csak az érdekel a honda fórumon, h a VTEC az VTEC legyen, főleg ha már van is egy ilyen autód.
Az én véleményem az, hogy szeretünk, de légyszi írd már le azt a nyamvadt VTEC-et helyesen és akkor nem jön ki az a lame "smiley", amit ráadásul nem igaz, hogy nem látsz. Yo? ( )
Nincs sok km az Accord olajában, de lassan egyéves, úgyhogy sztem lecserélem. A használati igen széles sávot jelöl meg viszkozitás ügyileg, s nem látok semmi jóváhagyást, aminek meg kell felelnie (ha csak nem figyelmetlenül olvastam), ilyen utoljára a robogóm volt, h szinte mindegy, mit önt bele az ember.. Most 5w30 van benne, japó autóim általában ezt kaptak, de a performance miatt most az 5w40-en gondolkodom, ugye ha gyakrabban forgatja ki az ember 7300-ig, akkor jobb a magasabb melegoldali viszkozitás sztem.. Vélemény? :-)