Még pár éve egy talin néztük macskával, hogy a Sporline szemmel láthatóan magasabban van mint a GT mellette.
Ott derült ki hogy a GT alacsonyabb nem kevéssel.
Bevallom a multkor azt hittem a sportline olyan mint régen volt a Busz civic 2.0 Type-R meg a civic busz 2.0 VSA változat ami jóval gyengébb volt. Aztán valahogy ez maradt meg. Telefonról nézem főleg a dolgokat, nem figyeltem a részletekre, mea culpa
ui.: de ez közelebb áll hozzám mint a Type-R kinézete
Nem tudok objektív véleményt mondani.
Egyrészt nagyon kevés idő volt ez eddig - főleg úgy, hogy dolgozok, a feleségemnek meg van egy relatíve erős, automata, jól felszerelt céges autója ami jobban alkalmas mindennapi használatra.
És ez az autó amúgy sem a funkciója miatt kellett hanem azért mert egyszerűen akartam. Pont. Ennek a megvétele mellőzött minden racionalitást, igazából semmi szükségem nem volt rá, csak kellet, egy megugrandó álom volt.
Ez persze semmit nem von le az értékéből, a tudásából. Csak hát én nem használom úgy - és nem is fogom - ahogy kellene, amire igazából való. Pont ahogy a magyarországi tulajok 99%-a sem.
Ha pl. 9gen Type-R vélemény érdekelne az könnyű: leülnék beszélgetni
- grego-val, aki bár nem használja rendeltetésszerűen de A-Z-ig ismeri a típust.
- Eddy-vel aki talán a legtöbb km-t hajtotta bele így talán neki van a legnagyobb hosszútávú tapasztalata.
- Aztán Szekeres Zolival akinek meg alig van meg rövid ideje, de Ő meg egyből ment vele pályanapokra
FK8 esetében nincs ilyen komplex ismeret szerintem senkiben.
Na szóval hiába szeretnék de nem tudok okos dolgokat mondani. Pont olyan szép mint mikor megvettem.
Ez a változat ami nekem van eléggé beleolvad a tömegbe, ez még elmegy feltűnésmentes családi autónak is a színe és a kis szárny miatt. Ez nem annyira feltűnő jelenség, kimondottan erre vágytam de néha azért sajnálom.
Egyébként szerintem ilyen autóra nincs igazából szüksége használati érték szerint 'senkinek'. Vagyis akiknek ilyen van azok 90%-ban elégedettek lennének egy 1.5T-vel is az alapján ahogy használják. Az is elmegy tartósan 180-200-al, abba is ugyananyni motyó fér, stb... Ez az autó az egónak kell, hogy tudd ilyen autód van.
K.rvajó meg minden, csak senki nem használja ki azt amit tud.
Számomra az i20N lett volna a tökéletes. Ez az FK8 jobb mint autó. De az az én tudásomhoz és használati módomhoz közelebb állt volna, valamint az ideálisabb 2. autó. Csak hát nem bíztam a műszaki tartalomban. Ebben meg igen.
Szóval jó autó, szép autó, fenntartható autó. Öröm birtokolni, öröm beleülni és gurulni vele - de egyelőre ennyi. Ennél sokkal több van benne, de ahhoz idő és szándék kell, hogy kihozd.
Én eskü nem akartam nyomulni, megsatöbbi, de nálad nem kevés és fajta autó megfordult már, eléggé érdekelne mi a véleményed másfél hónap után (igen, eddig bírtam ) az új turbós generációs TypeR-ről.
Off verda volt, de én a Swift leírásodat is nagy érdeklődéssel olvastam, mert lényegre törő és élményen alapuló leírás volt, de nagyon pláne kíváncsi vagyok, hogy az FK8-ról mik a tapasztalataid ( )