Ford ráadásul nem gondolkodott sokat, egyszerűen megvette a japánok lincenszét. Tehát a Mondeo orrában nincs semmi meglepő, a jól ismert recept szerint egy kétliteres, Atkinson ciklusú benzinmotor dolgozik össze az 1,4 kWh-s lítium-ion akkumulátorból etetett villanymotorral. Hajszálpontosan úgy, mint mondjuk a Toyota Corollában, csak itt a rendszerteljesítmény picit még nagyobb, 187 lóerő.
A Honda kiváló autó, nyilván szeretjük, azért vagyunk itt. A hátránya ugye meg az, h ha alkatrész kell vmi miatt, akár törés, akkor a gatyádat letolhatod.. Amúgy megemeltem a 20 éves ATS-t, s semmi komolyabb rozsdát nem láttam, a blokk porszáraz..
Mondeoból PHEV-et nézz, az Toyota licences cucc, kiváló. Olyat hajt az https://injektor.hu/ szerviz tulaja is, már a többediket, s nagyon elégedett vele. S ő aztán ismeri a kocsikat, az előforduló problémákat..