Köszi, de HR-V picike. Ha már veszünk, akkor olyat szeretnék, amit később (6-7 év) sem bánok meg, amikor már a kölkök is nyúlnak jókorát. Fiam is nyúlánk, én is 186 vagyok, amihez társul még majd 100 kg szín tiszta marha hús...
Van egy Honda HR-v is , 1 éves körülbelül, ha gondolod megnézheted azt is. Szerintem azok is vannak használtban már 9 körül. De ezek a bégetős hybrid motorok-váltók , amiktől én személy szerint irtózom, de az asszonynak jó az
Egészségetekre. Ha van majdnem tuti választás, akkor miért hazárdírozzak?
Céges oktáviákban, 110.000-120.000 közöttiek, már kuplungot kellett cserélni kétszer, úgy csörög bennük a lánc, hogy rossz hallgatni! Indításkor, mintha dízelek lennének (1.4 turbósok).
Meghagyom másoknak, akik bátrabbak tőlem. Az olasszal ugyanígy vagyok.
Gyáva népnek nincs hazája! Mi évek óta tizenéves amerikaival meg olasszal nyomjuk, s no problemo. :-)
A hátsó hajtást automatikusan kapcsolja rá, kizárólag akkor, s addig, amíg kipörög az eleje. Legalábbis az első gen-ek így csinálték.
Rettegek a német autóktól!
Annyi rosszat hallok-olvasok, hogy az valami kétségbeejtő. A Honda 2 literes motorjáról szinte semmit. Plusz ezeket a CR-V-ket mindenki csak dícséri, aki nem arra használja, hogy veresse. Nem arra való. Tervezünk majd lakókocsit bérelni, azzal menni erre-arra, azzal talán normálisabban lehet húzni is. Télen kapcsolja az összkereket ha kell, de nem utolsó sorban anya is használná, ő pedig nem az a bántóan magas ember, szóval neki is kényelmesebb lenne.
Hveromnak a második generáció volt, 2.0i kézi, tán K-s motor az is, ő tök szerette. De - mondom - próbáld ki, mert ha nem tetszik egy ilyen felfújt rák, akkor ugyanúgy elférnél egy 1.8 TSI Superb kombiban is, csak az vizszintesen nagyobb, nem egy tököm hombár.
Van egy i30N abban az árban, ami igencsak jó lenne, de elvetettem a pakolhatóság és a hely szűkössége végett. Anno Mykee vitt az övével, már akkor is éreztem, hogy nekem szűkös.
2017-es évjárat talán jobb a CR-V sorozatban, ezért onnantól nézelődök, lehetőleg minél kevesebb km-re és kizárólag 2 literes benzinest. Sokáig fog kelleni, abból meg az a legmegbízhatóbb.
Ültem már benne, qrva nagy!
Igazi inkontinenciás, löttyedt pöcsű, enyhén sárgásbarna kinyúlt alsógatyás, vénemberes autó, de el lehet férni benne, az asszony is kiélheti a rakodómunkás hajlamait és talán kevesebb agyfasszal jár majd, akár egy hétvégi mamalátogatás (gyerekek végett, magam eszétől meg nem indulnék), ahova az Isten f@szát IS be kell pakolni...
Hát ez egy ordas nagy baromság márkától függetlenül . Ez a csávó akkor látott autót amikor kinyitotta a burdát
Az az első hogy ez alapján szépen látszik, hogy nem a kocsi vagy a típus rossz, hanem a gazdája igénytelen fillérbaszó. Akkor pedig mind1 milyen motor van alatta annak annyi. Onnantól hogy minden típusra azt mondta szar majd az Alfa G.-ra ezt írta "még mindig tudja azt a klasszikus hothatch életérzést, ami már évek óta kihalt szinte az összes riválisából." hát teljesen hiteltelen. Megane RS, Tpye-R civic, Focus RS/ST, Golf R vagy az i30N szerinte szar hot hatch , márpedig a régebbi Alfák valóban szépek de mind foglalkozós mert sok-sok kisebb gyerekbetegsége van.
Az is mekkora öngól hogy azt írja "Az 1.6 T-GDI pedig eleve egy sportosabb használatra szánt kivitel, tehát joggal feltételezhetjük, hogy aki használta, az csapatott is vele rendesen" apám , hogy csapatsz egy családi SUV-al ? . Mert ez a motor van mindenbe az i30/Tucson/Santa Fe/Veloster stb ben. Ennyi erővel nem veszel semmilyen VW-t mert a GTI golfban 1.6 os motor van és azt minden fiatal széthajta. Mind1 hogy te egy családi egyterűt veszel 1.6-os motorral . Vagy nem veszel Ford Kugát/Focus/stb-t mert az ST-ben lévő motort minden nyomi széthajtja és az a motor van más típusokban is. Ezen filozófia alapján ne vegyél még Seatot, Reanult, Skodát, Alfát, BMW-t, Audit, Mercit, Hondát stb mert ezeknek mind vannak sportos motorjai amit széthajtanak
Hát emmeg "épp ezért mi a telepen ezeket már nem szívesen vesszük meg" , 2 éve amikor az egyik hatchback i30N-t hirdettem aznap az első telefonálók mind nepperek voltak, aham nem akarják megvenni , majd egy magánszemély vette meg másnap 1.5 millióval drágábban mint ahogy újonan vettem. A Tucson-t fel sem kellett raknom hirdetni, a Hyundai kereskedő egyik dolgzója megvette magának. Szóval a Tucsonnal mentem és az Ioniq-al jöttem el. Inkább olyanokkal beszélj akik normális tulajok ( nem fillérbaszók, hogy erre nem kellett költeni már 10 éve semmit ) és használják 3-5-10 éve esetleg hasonló típusokat.
Hyundai-t szintén nem javaslom, mert számos rossz tapasztalatunk van a motorjával, pont amiket felsorolt, ráadásul az utastér sem öregszik valami szépen, mert bóvli anyagokból van. Az 1.6 T-GDI pedig eleve egy sportosabb használatra szánt kivitel, tehát joggal feltételezhetjük, hogy aki használta, az csapatott is vele rendesen. Ha mégis ilyet vásárol, akkor mindenképp legyen zsebben 1-1,5 millió forint a motorfelújításra - épp ezért mi a telepen ezeket már nem szívesen vesszük meg.