Tankolókártya nem bírja el az olajat, én meg saját zsebből egy fillért nem költök a cégre.
Egyébként nem lehet. Legalábbis aztatat mondotta ja főnök!
Szóval ment a levesbe.
Több dolga lesz a szervíznek. Ez a cél!
Nálunk a céges Navarában már 16.000-nél csattogott a motor, egy csepp olaj sem volt benne, nem is tehettünk bele, mert csak a szervíz végezheti el. 46.000 km-nél beállt mint a gerely, motorcsere. Valahol ez a céljuk, szinte biztos. Legyen nagyobb létjogosultsága a szervíznek.
Most azon tanakodok, hogy én is fullra ráállok a gyártó előírásaira. Semmi plusz szeretetes megelőző karbantartást nem eszközölök. De tényleg semmi pluszt nem teszek. Ebbe beletartozik a 30.000 km/1 éves olajcsere periódus is többek között.
Ez a Ford előírás azt mondja.
Végülis időben van ha így nézzük.
Csak meglepődtem, mert az 1.0T 10gen CIVIC motorjai sokkal korábban igénylik az ilyen szervizt.
Plusz a Ford-nál ez a művelet fele annyiba sem kerül hozzávetőlegesen.
Egy kedves partnerünk most vásárolt nálunk vezérlés szettet az egyéb cullangokkal együtt az 1.0T Ecoboost motoros C-Max autójához.
9 éves az autó, van benne 160.000 km és még nem volt vezérlés csere. Pedig a szíj az olajban futó kivitel. Sőt, semmi gondja nem volt még annak az autónak, új korától rálátok.