Tankolókártya nem bírja el az olajat, én meg saját zsebből egy fillért nem költök a cégre.
Egyébként nem lehet. Legalábbis aztatat mondotta ja főnök!
Szóval ment a levesbe.
Több dolga lesz a szervíznek. Ez a cél!
Nálunk a céges Navarában már 16.000-nél csattogott a motor, egy csepp olaj sem volt benne, nem is tehettünk bele, mert csak a szervíz végezheti el. 46.000 km-nél beállt mint a gerely, motorcsere. Valahol ez a céljuk, szinte biztos. Legyen nagyobb létjogosultsága a szervíznek.
Most azon tanakodok, hogy én is fullra ráállok a gyártó előírásaira. Semmi plusz szeretetes megelőző karbantartást nem eszközölök. De tényleg semmi pluszt nem teszek. Ebbe beletartozik a 30.000 km/1 éves olajcsere periódus is többek között.
Ez a Ford előírás azt mondja.
Végülis időben van ha így nézzük.
Csak meglepődtem, mert az 1.0T 10gen CIVIC motorjai sokkal korábban igénylik az ilyen szervizt.
Plusz a Ford-nál ez a művelet fele annyiba sem kerül hozzávetőlegesen.
Egy kedves partnerünk most vásárolt nálunk vezérlés szettet az egyéb cullangokkal együtt az 1.0T Ecoboost motoros C-Max autójához.
9 éves az autó, van benne 160.000 km és még nem volt vezérlés csere. Pedig a szíj az olajban futó kivitel. Sőt, semmi gondja nem volt még annak az autónak, új korától rálátok.
Amúgy anyósoméknak 1.0 turbós Focus van, az is jó szar motor, oszt még annak sincs gondja.. nem is 4 évesen, 30 ezer kilométerrel lesz, hanem 10 évvel később, 150 ezernél monnyuk.