De én nem a márkakereskedésekről beszéltem...
Ha gond van akkor nem a kereskedés dönti el mi a garis és mi nem, hanem a Honda központ, ahova a kereskedés lejelenti az igényt....
Úgy értettem, h melyxik márkaképviselet nem tud "érdekes" dolgokat meghúzni? Bármelyik, ott is emberek ülnek. Akár Honda, akár rönó, akár Dacia, stb....
Elvileg itthoni "szolgáltatás". DE!
Láttam már pár kintről hozott autót amire be tudták regisztrálni a 3+5 évet, de kérdőjel, hogyha tényleg történik valami akkor működik-e a dolog.
A szabad autót ne úgy értsd hogy áll a szalonban....
A magyar kvótában van szabad autó. vagy volt, de ahogy nézem egy barátom vissza fogja mondani a fehér FL5-öt ami 2 hónap múlva jönne neki.
Peti Szolnokról hónapokig agitált engem meg integra_type_r kollégát, hogy van szabad kocsija rendelésre és hogy vegyem már meg mert csak hát na...aztán eladta annak a csávónak akinek már van kettő FK8-a, legyen egy FL5 is a garázsban
Mutyit is érzek amugy. Méh 400-as chf-el szàmolva a 60.000 chf-es FL5 is "csak" 24 millio. 57.000 chf volt amikor az elsö 34 db jött. Meg a chf is lentebb volt akkor. Arrol nem beszélve ,hogy a honda ärak Magyarorszàgon mindig kedvezöek voltak, most meg vicc...
Màr irtam is többször ,hogy 1700 euronyi yennel lett dràgàgàbb japànban a 11.gen Type-R a 10.gen FL-hez képest ,innentöl kezdve lehet gondolkozni ,hogy most akkor miért is lett ennyivel dràgàbb. Én amugy januàri àrfolyamon 14,5 ért adtam el a 3éves FK8-at és 20,8 millioért vettem az FL5-öt.