Ezek szerintem ugyanazok belül, nincs több kivitel, kicsit variálták a felszereltséget és ennyi.
Ennél kevesebb alkatrészből nem lehet autót gyártani, képtelenség.
Nekünk egyébként a 2016. év limitált kiadása van, egy 1.0 X-cite, az akkori full-full felszereltség, szép rikító sárga színben. Már ha látni a színét a kosztól és portól. Nem ismeri sajnos a garázs jelentését, kapja rendesen az ívet az időjárás viszontagságaitól.
akkor az masik modell, itt csuklóból nem tudok váltani, mert a csuklóm alatt van a váltókar 1 és 3 ban tehát , még üresbe kilököm de onnan már tovább nem.
182 cm vagyok. Nekem nem akad a kezem, tökéletes a váltási érzet, simán lehet csuklóból váltani szinte. Nem kell a kezet rángatni. Nem is tudom, hogy váltasz te sebességet. Vagy így hadonászol közben ? A klímának van hangja ez tény, más autóknál is van ugye.
Én ezt csak viccnek szántam. Mivel a legtöbb ilyen extrém alacsony teljesítményű autóban megérzed ha megy a klíma. Van hogy lassul emelkedőn, ha kikapcsolom meg gyorsul.
Mesélj már milyen magas vagy ??
Mert én 176 centi (177 voltam de megyek össze) és nem tudok benne váltani.. Ha 2-be vagy 4be húzom a könyököm megakad az ülésben, így minden ilyen váltás teljes vállemeléssel jár..
Ilyen botrányos autóban én még nem ültem.
A klímáról ne is beszéljünk, ordít visít és sivít is, és közben izzadok benne..
A többi funkciót nem próbáltam, de ez is elég volt.
Én egyszer, amikor még a Maximám volt meg, csere autóként kaptam egy Aygo-t. A közel 5 méteres autó után vicces volt ez a kis dodgem, de az úton se igen vettek észre. Kicsit más volt vele közlekedni.
Hát igen, a turbómotor nagyon kell ebbe az autóba. Attól tartok levesz az élvezeti értékéből erősen, mert nem lehet állandóan padlógázon (nyilván üzem meleg motornál) járkálni vele büntetés veszélye nélkül.
Hát nekünk rendszer nincsen a kompresszor kapcsolgatásában szerintem. Ha ezt figyelné a valóságban, sosem hűlne egy kicsit sem a kabin. Nagyon max padlógázkor kapcsolhatja le, esetleg. De akkor meg olyan sebesen szalad a fordulatszám felfelé, meg olyan hangzavar van, hogy senkit sem érdekel mit tesz a kompresszor. Csak fröcsög kifelé az ember fülén az adrenalin.
2023. augusztus 14. 12:02:10: megválaszolva Tonx + által,
→ #32231
Ezek már úgy vannak megcsinálva hogy a klímakapcsolóval nem direkt kapcsolod a klímát hanem van benne egy vezérlőegység ami figyeli a gázpedál a sebességfokozat a motorfordulat és a út emelkedését lejtését, és annak megfelelően kapcsolgatja titokban a klímakompresszort. Igy lefelé simán megy a klíma de dombnak felfelé kikapcsolja hogy egyáltalán feljuss a dombtetőre
Anyámnak mutattam ilyen ezres Fiat 500-at, 70 lóval, de kevesellte. Azt mondta, h a Jazz-t se érzi néha sárkánynak, én meg persze azt, h forgassa meg, ha azt akarja, h menjen.. Ezért is lett Mazda a 1.5 motorral. Monnyuk itt meg bjuzi hosszúak a váltó fokozatok, mint az eco 1.5 motoros béka Civicben, sz'al ez se ugrik úgy.