De én nem a márkakereskedésekről beszéltem...
Ha gond van akkor nem a kereskedés dönti el mi a garis és mi nem, hanem a Honda központ, ahova a kereskedés lejelenti az igényt....
Úgy értettem, h melyxik márkaképviselet nem tud "érdekes" dolgokat meghúzni? Bármelyik, ott is emberek ülnek. Akár Honda, akár rönó, akár Dacia, stb....
Elvileg itthoni "szolgáltatás". DE!
Láttam már pár kintről hozott autót amire be tudták regisztrálni a 3+5 évet, de kérdőjel, hogyha tényleg történik valami akkor működik-e a dolog.
A szabad autót ne úgy értsd hogy áll a szalonban....
A magyar kvótában van szabad autó. vagy volt, de ahogy nézem egy barátom vissza fogja mondani a fehér FL5-öt ami 2 hónap múlva jönne neki.
Peti Szolnokról hónapokig agitált engem meg integra_type_r kollégát, hogy van szabad kocsija rendelésre és hogy vegyem már meg mert csak hát na...aztán eladta annak a csávónak akinek már van kettő FK8-a, legyen egy FL5 is a garázsban
Mutyit is érzek amugy. Méh 400-as chf-el szàmolva a 60.000 chf-es FL5 is "csak" 24 millio. 57.000 chf volt amikor az elsö 34 db jött. Meg a chf is lentebb volt akkor. Arrol nem beszélve ,hogy a honda ärak Magyarorszàgon mindig kedvezöek voltak, most meg vicc...
Màr irtam is többször ,hogy 1700 euronyi yennel lett dràgàgàbb japànban a 11.gen Type-R a 10.gen FL-hez képest ,innentöl kezdve lehet gondolkozni ,hogy most akkor miért is lett ennyivel dràgàbb. Én amugy januàri àrfolyamon 14,5 ért adtam el a 3éves FK8-at és 20,8 millioért vettem az FL5-öt.
Dehogy volt nagyzolás, reális nézet szerintem. Körbe lehet nézni milyen autók vannak ennyi pénzért. Én sem HONDA-t vennék ennyiért az tuti. És ezzel elég sokan vannak így.
Meg a 10gen 15 millió Ft környékén is tökéletes volt újan. De mi ez a 28 mostanában ?
Értem én, hogy áuróóóó árfolyam, meg infláció, meg hiányzik a csippppp...de akkor is. Ja, most főleg a vevők hiányoznak.
Annyiban nem értenék csak egyet, hogy ez az "autót is lehet venni kevesebbért, ennyiért meg pláne" duma csak erős nagyzolás, mert nem kell ahhoz egy autónak felsőbb osztályúnak lennie, hogy kurva jó legyen.
A CTR azért nem CSAK egy Civic, annál azért jóval több. (és ezt nem csak a Hondás énem mondatja velem)
VISZONT az ára tényleg rohadt magas és szerintem sem reális. Én személy szerint azt mondanám, hogy 16-18milka, de nagyon maximum, az lenne még OK. De ez a 24.... az azért valóban kissé (értsd: nagyon) gáz. Ebben egyetértünk teljesen.
Az első szériákra a fanok lecsapnak, ők még ha drága is, akkor is megveszik. Így tennék én is....
Most meg már előjön, hogy piszok drága, és a nem ízig vérig hondás már nem ugrik rá gondolkodás nélkül....
Meg a piac eléggé pang mostanság amúgy is....
Az lehet, én általában értettem. Majd 30 éve adok el időnként autókat, motorokat, ingatlanokat, nyár-tél halott, tavasszal meg ősszel kötöttem az adásvételek zömét.
Igazából totál be van állva a használtautó, de még az újautó piac is.
Fúúú rendesen sajnálom aki most akarja eladni a használt autóját és kellene is neki nagyon a pénz. A vevő a nagy király jelenleg.
Érdekes, hogy most még a HONDA is tudna adni kedvességet. Mondjuk amilyen árakat megálmodnak mostanában, van is miből engedni.
ez a csak a japán piac forgalomba helyezése...
a piros a type-rek nagyon ritkák, kb. 5%-a teljes mennyiségnek...
globálisan az "R" szám már 13.000 felett van...
de az utóbbi hónapokban teljesen befagyott a piac...
jelenleg is majdnem 60 FL5 van készleten az eu-ban...
és a szám hónapról hónapra nő...
egyenlőre várják a gazdájukat...
Egy ilyet megnéztünk, mielőtt anno megvettük a 3 ajtóst, jól nézett ki, de drága volt (ott derült ki, h a forgalomba helyezés díjait is fizetni kell). A belseje jobban tetszett, mint a japó változatoknak.
Na jó, az NSX az ér, de mióta itr olvtárs berakott egy sárgát, azóta az kéne. :-)
Jut eszembe, anno az ATS, amit az ügyfelem vett, s vezettem, az is ilyen meggypiros volt, ha jól emlékszem. Nem nagyon látok olyat manapság..
Szeptemberben elfogyott a piros festék??
Miért van az, h egyes hónapokban 150-200 db-ot gyártanak, a másikban meg 800-1000 db-ot?
Nincs alapanyag? Én azt hittem, h ennél sokkal egyenletesebb az eloszlás egy japán autógyárban.