Nekem jónak hangzik.
Szerintem tegyél egy üléspróbát, hogy egyáltalán tetszik-e. Volt ismerős akit zavart, hogy az ő jobb lábának korlátozott volt a helye. Illetve vigyél egy gyerkőcöt, ülj be előre a vezető ülésbe, állítsd be magadra, aztán ültesd be mögéd, hogy befér-e egyáltalán
Ezen nagy fékek vannak, gyári sport futóműves, 19-es, TI felnik alatta, Bose hifi-s, motoros napfénytető, szép bőrbelső, memóriás-motoros ülések... Nekem ezek "csak" adatok, de nem tűnik rossznak.
Első kerekes, manuális 6-os váltós, digit klímás...
Milyen felszereltségű? Szerintem: Ha TI, és a futóműve is jó állapotú, és a karosszéria is rendben van, akkor ez elég jó ár. Ha nem TI, és hibátlan állapotú, akkor árában van. Ha nem TI, és még van esetleg csinálandó is rajta, pl. futómű, vagy karosszéria, vagy ablakemelő, vagy akármi, akkor meg drága. Nem azt írom, hogy ne lehetne neki benne ennyiben, mert simán lehet, hogy még többen is benne van, de piaci áron én ennyit csak TI-ért adnék.
Fogalmam sincs, hogy ilyenek téged érdekelnek-e, de simán előfordul, hogy nincs bennük tempomat, vagy nem multikormányosak, van különbség hangrendszerben is, illetve bőrös, vagy alfatexes. A TI-ben gyárilag 19-es felni, ültetett futómű, ezer irányban állítható bőrülés, fémpedálok, sport kormány, nagyobb fékek (legalábbis a facelift előtt), ilyesmi különbségek vannak. Amúgy elsőkerekes, vagy 4kerékmeghajtású? A 4kerékmeghajtású az csábító, viszont ha a kardán középfelfüggesztés csapágya zajos, akkor el kell felejteni.
Tévedés jogát fenntartom
Persze, de 2.3-ért adnák oda. Nem vészes, csak én nem vagyok az a fajta, aki adja-veszi az autókat.
Haver srácé, magának rakta össze, ő vette első tulajtól, motorhibásan. Szóval még akár jó is lehet. Lehet rámegyek...
Ha jó az ár... ki lehet próbálni az Alfát. Mi tud történni? Max beszívod, nem tetszik, vagy kifogod, hogy annak ellenére, hogy "minden cserálve lett", a mindenekfeletti még nálad tönkremegy, esetleg otthagy valahol. Ha ezek a lehetőségek, még ha kicsi is rá az esély, de annyira zavarnak, hogy nem vállalod be a rizikót, akkor venni kell egy japánt, egy Hondát és kész. Ha a megbízhatóság mindenek felett, és még a gondolata is zavar, hogy tönkremehet az autó, akkor vegyél Hondát
Épphogy nem próbáltam! Írtad, hogy ki kell próbálni, akkor lesz teljes a kép. Erre írtam, hogy nagyon nem szeretnék semmiféle dömpikét kipróbálni!
Az a baj, hogy oda már pénzzel mennék mert mivan, ha...
Aztán ha megtetszik, tuti megveszem mert miért is ne...
De még nem próbáltam sem Mazdát sem 9 gen Civic kombit sem.
Mondjuk a dagadt nőre, szerintem, ez nem igaz. Mármint az én esetemben, de nem is szeretnék rájönni ilyesmire!
Nemtom. Még nagyon agyalok az Alfán. Nagyon tetszik, de csak egy...na...Alfa...
De tényleg.. Pl mindig kis, alap hajszárítóim voltak. Aztán nemrég Shell pontokért lehetett akcijósan venni egy komolyabbat, megrendeltem. Annyival jobb, mint az eddigiek, h a régivel már kín hajat szárítani.. éget, kicsi a teljesítménye, csak zúg, stb. :-) Sose jövök rá, ha nem próbálom ki. :-)
Ennél ki van cserélve minden. Másik, erősebb hengerfej; szívósor-EGR kipucolva. Kettőstömegű és kuplung cserélve, klímakompresszor cserélve, új bilstein gátlók, stb... minden csitti-fitti rajta.
Jah, igazából mindent ki kell próbálni, h az embernek lehessen valós tapasztalata, ne csak a szóbeszédre hagyatkozzon. Én pl sose értettem a hype-ot az S-Type körül, s most kiderült, h milyen fasza kis autó. :-)
Pont írtam Kawának, hogy amikor megvolt a 7gen 2.4exem, pont egyidőben volt vele a 159-es alfám (nekem az egyik legmegbízhatóbb 1.9jtdm8v volt). A legkényelmesebb hosszútávú utazóautóm volt, és sokkal jobban szerettem, mint a 7gen accodot. A 7gen max 1 évet volt meg, az alfát meg 2 év után adtam el. Ez elmondja, hogy melyiket szerettem jobban. Hibátlan volt? Nem, előjött vele DPF tisztulási probléma, 1,5 hét állás után lemerítette az akkut, cseréltem egyszer EGR-t, meg az ismert gyenge váltója elkezdett csapágyhangot adni. De olyan kényelmes volt az ülése, hogy a Lexus LS400-at 2x kenterbe verte, az LS430-hoz képest is kényelmesebb volt, de ahhoz képest mondjuk hiányzott belőle a szellőztetés, de egyszerűen jó érzés volt beleülni, és utazni vele. Sőt ránézni is jó volt. Hogy én a 2.4-es 5hengeres jtd-t meg merném-e venni, hát az jó kérdés. Azt mondják az vagy hengerfejes volt, vagy lesz. Ha rendesen megcsinálták, akkor lehet, hogy jó az. De azért azt el kell ismerni, hogy a várható megbízhatóságban az alfa a legutolsó a listádban.
Mindezt úgy, hogy jelenleg 6 japán autóm van, de rendszeresen elgondolkozom, hogy újra veszek egy 159-est.