Nekem jónak hangzik.
Szerintem tegyél egy üléspróbát, hogy egyáltalán tetszik-e. Volt ismerős akit zavart, hogy az ő jobb lábának korlátozott volt a helye. Illetve vigyél egy gyerkőcöt, ülj be előre a vezető ülésbe, állítsd be magadra, aztán ültesd be mögéd, hogy befér-e egyáltalán
Ezen nagy fékek vannak, gyári sport futóműves, 19-es, TI felnik alatta, Bose hifi-s, motoros napfénytető, szép bőrbelső, memóriás-motoros ülések... Nekem ezek "csak" adatok, de nem tűnik rossznak.
Első kerekes, manuális 6-os váltós, digit klímás...
Milyen felszereltségű? Szerintem: Ha TI, és a futóműve is jó állapotú, és a karosszéria is rendben van, akkor ez elég jó ár. Ha nem TI, és hibátlan állapotú, akkor árában van. Ha nem TI, és még van esetleg csinálandó is rajta, pl. futómű, vagy karosszéria, vagy ablakemelő, vagy akármi, akkor meg drága. Nem azt írom, hogy ne lehetne neki benne ennyiben, mert simán lehet, hogy még többen is benne van, de piaci áron én ennyit csak TI-ért adnék.
Fogalmam sincs, hogy ilyenek téged érdekelnek-e, de simán előfordul, hogy nincs bennük tempomat, vagy nem multikormányosak, van különbség hangrendszerben is, illetve bőrös, vagy alfatexes. A TI-ben gyárilag 19-es felni, ültetett futómű, ezer irányban állítható bőrülés, fémpedálok, sport kormány, nagyobb fékek (legalábbis a facelift előtt), ilyesmi különbségek vannak. Amúgy elsőkerekes, vagy 4kerékmeghajtású? A 4kerékmeghajtású az csábító, viszont ha a kardán középfelfüggesztés csapágya zajos, akkor el kell felejteni.
Tévedés jogát fenntartom
Persze, de 2.3-ért adnák oda. Nem vészes, csak én nem vagyok az a fajta, aki adja-veszi az autókat.
Haver srácé, magának rakta össze, ő vette első tulajtól, motorhibásan. Szóval még akár jó is lehet. Lehet rámegyek...
Ha jó az ár... ki lehet próbálni az Alfát. Mi tud történni? Max beszívod, nem tetszik, vagy kifogod, hogy annak ellenére, hogy "minden cserálve lett", a mindenekfeletti még nálad tönkremegy, esetleg otthagy valahol. Ha ezek a lehetőségek, még ha kicsi is rá az esély, de annyira zavarnak, hogy nem vállalod be a rizikót, akkor venni kell egy japánt, egy Hondát és kész. Ha a megbízhatóság mindenek felett, és még a gondolata is zavar, hogy tönkremehet az autó, akkor vegyél Hondát
Bocsánat, hogy közebeszólok, de Lexus LS300h? LS500h van, vagy az IS300h-ra gondoltál? Ami nekem is van? Ha meg arra, abból perpill itthon nincs új, csak Amerikából tudod behozni. Vagy az ES300h-ra gondoltál? Az Camry, egy az egyben.
A GS300h, meg hajszál pontosan IS 300h hajtáslánc, tehát hátsó hajtás, viszont ugyanaz a "CVT" mint a Camry.
Az enyém is bőg, mint a tehén, viszont picsa mód elindul, és kurvára élvezetes a hátul hajtás miatt
Épphogy nem próbáltam! Írtad, hogy ki kell próbálni, akkor lesz teljes a kép. Erre írtam, hogy nagyon nem szeretnék semmiféle dömpikét kipróbálni!
Az a baj, hogy oda már pénzzel mennék mert mivan, ha...
Aztán ha megtetszik, tuti megveszem mert miért is ne...
De még nem próbáltam sem Mazdát sem 9 gen Civic kombit sem.
Én most márkán belül, illetve típuson belül hasonlítottam össze. Természetesen a konkurenseknél mindig egy picit többet nyújtott a Honda. Egyébként a 2.4 drágább is volt, mint pl. egy 1.8 Avensis, illetve sokan nem merték megvenni, mert féltek a fogyasztástól.
Anno, amikor kijött a 7gen, a konkurens Avensis-t 1.6 motorral is árulták (110 ló), s az 1.8-ból adták el a legtöbbet (129ló). A szintén konkurens Mazda 6-ból is az alap, 1.8 (125 ló) volt a fogyóeszköz. Ehhez képest az Accordnál a legkisebb motor 155 lóerős, s még ezt is kevesli mindenki.. Ezek a Hondások lóerő addiktok! :-)
Én automatát még nem próbáltam se 7, se 8 genből, de a 2.0 manuális gyenge a 2.4 manuálishoz képest, szóval el tudom képzelni, hogy a 2 literes automatára érkezett panasz. Itt szokták védeni a 2.0-t, de szerintem pont az a kis plusz hiányzik belőle, ami miatt a 2.4 -et szeretjük. 8 gen 2.4-re kíváncsi lennék, főleg az automatára, hogy az milyen lehet egy ATS után. Én is hasonlóan sokat gondolkodom, hogy mi legyen az utód, néztem már a te hirdetésedet is a múltkor. Egyébként valóban nem adod olcsón, de hátha elviszi valaki, aki kifejezetten ilyet keres.
Mondjuk a dagadt nőre, szerintem, ez nem igaz. Mármint az én esetemben, de nem is szeretnék rájönni ilyesmire!
Nemtom. Még nagyon agyalok az Alfán. Nagyon tetszik, de csak egy...na...Alfa...
De tényleg.. Pl mindig kis, alap hajszárítóim voltak. Aztán nemrég Shell pontokért lehetett akcijósan venni egy komolyabbat, megrendeltem. Annyival jobb, mint az eddigiek, h a régivel már kín hajat szárítani.. éget, kicsi a teljesítménye, csak zúg, stb. :-) Sose jövök rá, ha nem próbálom ki. :-)
Ennél ki van cserélve minden. Másik, erősebb hengerfej; szívósor-EGR kipucolva. Kettőstömegű és kuplung cserélve, klímakompresszor cserélve, új bilstein gátlók, stb... minden csitti-fitti rajta.
Jah, igazából mindent ki kell próbálni, h az embernek lehessen valós tapasztalata, ne csak a szóbeszédre hagyatkozzon. Én pl sose értettem a hype-ot az S-Type körül, s most kiderült, h milyen fasza kis autó. :-)
Pont írtam Kawának, hogy amikor megvolt a 7gen 2.4exem, pont egyidőben volt vele a 159-es alfám (nekem az egyik legmegbízhatóbb 1.9jtdm8v volt). A legkényelmesebb hosszútávú utazóautóm volt, és sokkal jobban szerettem, mint a 7gen accodot. A 7gen max 1 évet volt meg, az alfát meg 2 év után adtam el. Ez elmondja, hogy melyiket szerettem jobban. Hibátlan volt? Nem, előjött vele DPF tisztulási probléma, 1,5 hét állás után lemerítette az akkut, cseréltem egyszer EGR-t, meg az ismert gyenge váltója elkezdett csapágyhangot adni. De olyan kényelmes volt az ülése, hogy a Lexus LS400-at 2x kenterbe verte, az LS430-hoz képest is kényelmesebb volt, de ahhoz képest mondjuk hiányzott belőle a szellőztetés, de egyszerűen jó érzés volt beleülni, és utazni vele. Sőt ránézni is jó volt. Hogy én a 2.4-es 5hengeres jtd-t meg merném-e venni, hát az jó kérdés. Azt mondják az vagy hengerfejes volt, vagy lesz. Ha rendesen megcsinálták, akkor lehet, hogy jó az. De azért azt el kell ismerni, hogy a várható megbízhatóságban az alfa a legutolsó a listádban.
Mindezt úgy, hogy jelenleg 6 japán autóm van, de rendszeresen elgondolkozom, hogy újra veszek egy 159-est.
- En nagyon erzelmi vasarlo vagyok a realitas szoba sem johet
- en viszonylag sokat jarok nemetorszagba (evente kb 5 alkalom), azon belul is az eszaki tengerhez (rokonok miatt), ugyhogy utazos auto kell(ene), varosban nem nagyon jarok, oda van az asszonynak egy Civic-je...
- en nem szeretem a kombikat, sem a SUV-okat..
- utalom a dizelt, csak a benzines johet szoba
Kovetkezoket neztem:
Toyota Camry 2.5 benzin (uj):
- Nagyon nem tetszik a CVT valto, nehezen tudnam megszokni...
- kilsore elmegy
- fullos modellel mentem, es meg abban is okadek fos volt a zene
- nagyon nagy volt 150-nel a szelzaj
Komolyan mondom, h visszalepes lett volna a jelenlegi Accordhoz kepest...
Lexus LS 300h (uj)
- Ugyanaz a hajtas mint a Camry-ban, fos CVT valto
- viszont minden mas oke, kibaszott jo kocsi ettol eltekintve, jo a zene, nincs szelzaj...
- csak nagyon draga !!!!!!!
Lexus GS 300h (5 eves)
- ez meg a hatsokerekes volt, es a nem CVT valtos
- atom auto volt, nem mertem megvenni, hezitaltam, aztan elvittek elolem...
Ez a kocsi nagyon-nagyon tetszett, 1 hetig sirtam utana , de talan jobb igy...
Mazda 6 2.5 benzin (uj)
- tetszik minden, hasonlo auto mint az Accord, jo volt a valto (ne felj az automata valtotol, nagyon allat), kicsit szerintem hangosabb a szelzaj mint az Accordban, es szarabb a zene is, hiaba Bose...
- nekem kulsore nem tetszik, es ez a legnagyobb problemam vele
Eddig jutottam iden majusban... Aztan elvitttem az Accordot klimatisztitasra a szervizbe, ahol meglattam az uj hibrid Civic-et...
Elkertem 3 orara es beleszerettem... Szeritnem kibaxott jo auto, nagyon tetszett a futomuve, mar akkorara felhizlaltak az evek alatt, hogy nehany cm-rel kisebb csak az accordnal... Pont volt egy lemondott peldany, ugyhogy rarepultem...
Nem egy kimondott utazos auto, de egyszeruen ugy voltam vele, h nincs mas, jobban kivantam ezt mint a Mazdat vagy a 3-4 eves Lexust... Aztan lehet, h par honap mulva kiszeretek belole, majd meglatjuk...
Ezzel az olajevéssel rémisztgetnek mindenkit. Nem mondom, hogy nem lehetséges, de az biztos, hogy az enyém nem ette. Minimálisat kellett néha utántölteni (max. fél liter egy olajcsere periódusban), ha jobban meg lett hajtva. Rajtam kívül sok tulaj ugyanezt tapasztalta.
Amennyire kivettem az hozzászólásokból, ha nem volt rendszeresen cserélve az olaj benne, akkor jelenhet meg ez a probléma. És itt sem az számít inkább állítólag, hogy milyen olajat tettek bele, hanem az, hogy rendszeresen (max 10e km-ként vagy évente) legyen cserélve, és jó minőségű menjen bele. Fb csoportokban mindenki a 0W20-as isteníti, nekem a szerelőm javaslatára emlékeim szerint 5W30-as ment bele, és azzal sem volt gond
A gond az, hogy ezt vásárláskor nem tudod ellenőrizni. Ha efelé hajlasz, megbízható forrásból vegyél (pl.: ne frissen külföldről behozott autót neppertől), és legyen ellenőrizhető a szervizmúltja. Ha ez rendben van, akkor elvileg nem lehet gond.
Én sajnálom, hogy el kellett adnom. A Jag után ez volt a kedvenc kocsim:
Ilyen állapotú és felszereltségű használt autóm nem hiszem, hogy lesz még egy.
A 7. gen is jó állapotú, de nem ennyire, és messze nem olyan jó felszereltségű. Bár most épp gondolkodom, hogy rakatok bele android fejegységet, pakolóradart meg ülésfűtést, és akkor még pár évig el leszek vele.
Ha sokat vergődsz, próbálj ki accordot etc..
Majd gyere le, non facelift mazda 6 automatát is próbálj ki, és lenyugszol.
A franc venne kézit, lejtőn megyek kis fék, visszadobja ugy ahogy kell, ha megyek simán lenyomom a gázt kb egy ezredmáosperc alatt kettőt dob vissza..
Ha csak ráérek és megyek, csak a fordulatszámról mondod meg hogy váltott, autópályán 130nál forog kétezer párszázat.
1-2-3 rövid, szeritnem az ats-t ott megfogja, sajna felette nem, mert a többi fokozat hosszú, de egy előzést autóúton ugy elvégez ahogy kell.
1350 kg az egész nagy batár állat autó (8g accordnál is nagyobb) úgy mozog és fordul mintha 1 számmal kisebb lenne az egész autó, miközben pontosan arra van amire kell családdal elutazni..
BP lefkada, én is megtettem, dozer is lenyomta az enyémmel, mindenféle nyomorgás gémberedés nélkül szálltunk ki.
Egyetlen hátránya a 19es kerekek miatt kicsit a futóműve sprőd érzetet kelt, a faceliftnél megoldották, de nálam a szarabb van, és az se rossz..
A megbízhatósága biztos rossz, mert az enyém nem romlott el.
Titkos trükk, ha nagyon tolni akarod neki, orangevirus tuning, facebookon keress rá, megcsinálják remote, nálam van hardver ami kell hozzá (legalábbis meg kell lennie de rég nem láttam), a tuned ats paramétereit tudni fogja csak emellett egy batár kombi lesz..
Nem az én véleményem!
Nekem volt 7 gen ATS, imádtam, de be kellett fektetni.
Akkor lehet, hogy 8 gen, 2.4 kombi lesz?
Csak azt az olajevést lenne jó tudni...
olajeves: cafolom, sztem akik jo olajat tettek bele es idoben csereltek, azoknak nincs ilyen problema..
csorges-zorges: cafolom, full kussban van...
fekek: cafolom, atom fekjeim vannak, a 2.0-ason vannak gyenge fekek szerintem (meg az asszony 9gen Civic-jen...)
"olyan semmilyen": NA, ez a legfontosabb !! olyat semmikepp ne vegyel amirol ez a velemenyed
Olvasom itt sracok, h mirol irogattok. Nekem van egy gyonyoru elado 2.4-es automatam es a kutya nem hiv fel Ez altalaban azt szokta jelenteni, hogy dragan adom, ami lehetseges, de ha viszont a tobbi auto melle allitom, akkor eszembe nem jutna engedni.
Nekem volt szerencsem menni 2.0-as automataval is, es szerintem meg igenis erzodik a kulonbseg. Ha masban nem is, az en autom sosem valt vissza 3-ba az emelkedon, hiaba vagyunk benne 4-en es hiaba vagyunk nyakig pakolva. Az ismerosom, akinek 2.0-as volt, ezen panaszkodott a legtobbet, hogy mennek 140-nel a palyan, be van nyomva a tempomat es az emelkedon visszadobja neki 3-ba 5-bol, felbog a motor, a gyerekek meg felriadnak hatul.
Johnny, ha van kedved, gyere el, szivesen megmutatom a kocsit...
Nagyon kevés autóban látom értelmét a manuálisnak. A legtöbb szempontból sokkal jobb az automata, még egy régebbi konstrukció is. Nekem az A6-ban az újonnan sem túl gyors tiptronic van, imádom. Ebben a Mazdába pedig egy összehasonlíthatatlanul gyorsabb váltót szereltek.
Automatával lenne érdemesebb venni? Jobb mint a kézi? Nincs bajom a lekvár kevergetésével.
Ahogy egyre jobban mászok bele a témába, egyre bizonytalanabb vagyok! 159-es, koppra kicserélt, felújított 2.4 jtd alfa, nagyon szép, tetszik, de félek tőle. Mazda 6 is nagyon tetszik, pláne 2.5-es motorral, de attól is félek mert nem ismerem. 9 gen Civic kombit próbálnom kellene még, az meg ezekhez képest harmatos, 8 gen accord kombiról (2.4) lebeszéltek...
Nagyon nem lesz ez egyszerű.
a faceliftről írtad ?? mert Nekem non fl van, ott a könyöklő működik, csak sajnos ha valaki erős le tudja törni !, így már nem csinálom meg, jó e így alapon.. De alacsony embernek is kényelmes, kihúzható.