JAh, a 7 gen tesztben is olvastam, hogy alig éreztek különbséget a 2.4 és a 2.0 automata változat közt. Azt nem tom, h a váltó lusta, vagy csak a nem alacsony fordulati nyomatékra hangolt motorok miatt van ez.. A kézivel igen sárkány a 2.4, bár én továbbra is azt élvezem benne, h alulról milyen szépen tol (akár egy diesel), ill. vicces, h milyen motorfékje van egy kisebb ccm-es 4 hengereshez képest.
Volt igen. Semmi bajom nem volt vele, de az egy nagyon megkímélt autó volt. A 200 LE- höz képest kicsit lomha volt. Érzetre a 2.0 automata 7 gen majdnem ugyanazt tudja.
A gyári navival volt valami kontakt hiba, azt kellett volna megcsinálni, de nálam ez elmaradt. Jó autó volt, én szerettem, sajnáltam, hogy el kellett adni. Szerintem nem sok olyan állapotú 8 gen Accord lehet. Alku nélkül elvitték, pedig nem árultam olcsón.
cégre nem sokmindent, hitel kamata, akkor benzines autonál a cégautó adó, azt a futamidő végére megvetted drágábban..
Talán annyi ha megvan a pénzed kp az autóra akkor a lizing dij egy részét ellensulyozza a fennmaradó összeg befektetetésének a hozama.. Akkor annyit "nyerhetsz"
Persze, azért is írtam, hogy már mindenen megalkuszok, csak találjak valamit, ami jó lehet, de maradnék Honda vonalon, de ott a Mazda is, de lesz cég is, szóval összetett a probléma...
Természetesen továbbra is fontos a családi béke, így a kombi sincs elvetve... áh...
Hát az a 11g Civic pakolhatóságban nem vetekszik a kombikkal. Hogy mennyire tartós azt nem tudom, de újkorában iszonyú minőségérzet a beltérben. Próbáltam a 2.0 hibridet (és volt szerencsém a Type-R-t is, a Ricsiét), Zalaegerszegi szalonból vittük el egy 60-70km-es karikára (ez volt az első használat, 7km volt benne indulás előtt). Nekem nagyon tetszett ahogy megy, ahogy kanyarodik - viszont 11l feletti átlag jött ki a kör alatt. Nagypapi stiloban városi/elővárosi használatra jó, de sportos územre vagy 130+ autópálya használat mellett sokat fogyaszt.
Nekem a Type-R előtt 1.6D HR-V volt. Civic 9g 1.6D-t akartam venni, de amiben vállalható volt a km azt heroináron akarták adni, meg 1-1.5mFt-os haszonnal frissen behozva (nem fikció, mert én is néztem ugyanazt kint és láttam itthon) - elengedtem. Így lett a HR-V, semmilyen érzelmet nem vált ki az emberből de tökéletes közlekedésre alkalmas célszerszám. Bár lehet akkor annál kicsit nagyobbat akarsz. Utolsó útján letekertem vele egy Siena oda-vissza karikát egyseggel, a rövid ülőlap ellenére kényelmesen szálltam ki belőle, pedig csak 90-105-el hasítottam mert futót húztam. Ha elég a méret akkor nem rossz alternatíva.
Ilyesmiket nézegetek meg a 9 gen Civic kombikat. Sokan szidják a Mazdát a féktárcsa problémák végett meg egyéb nyűgök miatt (ami nekem nem lenne annyira), de fene tudja, hogy ezek mennyire jók...
Tudom, de Ferinél minden pont fordítva működik mint az átlag felhasználóknál!
Szidja a Kia-t, máshonnan meg csak jókat hallok.
Így elég nehéz jó döntést hozni.
De nézegettem már az új Civic-et is, lízinggel, cégre, de az meg hát... szomorú fájdalom az az ingerszegénység, holott lehet azt érné meg a legjobban. Tényleg teljesen tanácstalan vagyok.