Közben meglett az EDM is. JDM verzió 66V-J02, EDM verzió 66V-E02 ... sok különbség nincs 77%-ban megegyezik a kettő. JDM-nél nincs Start/Stop, gyújtás és Knock Factor egy picit más.
EDM FK8 vs JDM FL5 ECU
- MAF teljesen más a két autónál
- Gyújtás táblák a korábbi 8bites helyett már 16bitesek az FL5-nél
- Torque request maximum 483Nm a korábbi 425Nm helyett
- Max boost 1.8bar helyett 1.936bar (szóval tud az tölteni ha akar)
- Torque limit tábláknál a nyomatékcsúcs lejjebb van hozva, FK8-nál 3500-nál volt, míg FL5-nél 2600-nál van, magasabb fordulaton az FL5 visszább van véve.
- VTEC váltás megegyezik
- Knock tekintetében FL5 alacsonyabb fordulaton kevesebb gyújtást vesz el.
- Turbo overspeed táblából a korábbi 1-2 helyett itt van minimum 6, alacsony fordulaton agresszívabb, magas fordulaton szolidabb.
Így hirtelen ennyi.
Elvileg ugyanaz a szoftver majdnem mint az FK8 csak van benne valami plusz védelem. JDM verzióban nincs benne ez a védelem. Ennyi amit eddig hallottam, de Paul is baszta átküldeni a fájlt