Akkor is lekapcsol ha utcai lámpákat érzékel a kamera. Távfény hibátlanul használható autópályán is 90%-ban a kamionokra is lekapcsolt ha fent volt akár csak 1-2 helyeztjelző is a tetején.
Pont mint a 10gen. Mazda 6-om, Ioniqom azonnal lekapcsolja a távfényt ha településre érünk. Vagy navi, vagy amit gyanítok az a közlekedési tábla leolvasóval lehet kapcsolatban. Ahogy felvillan az 50-s a műszerfalon, azonnal lekapcsol. Civicem baszott rá. Szembejövőkre is. Ioniq-nál tökéletesen működik ez is.
Hát a 9gen nonfl-nél az ablaktörlő mikor esni kezd még jól működik aztán meghülyül, aztán meg bevadul és max sebességgel törli a száraz szélvédőt. Az E-nél szintén szar az automata fényszóró, simán felnyomja városban ha jönnek szembe. Pedig tök egyszerű lenne, a navi adataiból ki lehetne olvasni hogy lakott terület vagy sem, és akkor nem erőltetné a fényszóró kapcsolgatását.
De nem csak a tesla-nál, bármelyik más gyártónál így működik. Honda valahogy lemaradt az elektronika terén, míg egy szar vw klímájának minden porcikáját ki lehet olvasni addig egy Honda annyit tud diagnosztikán keresztül megjeleníteni, hogy be van-e kapcsolva vagy sem.
valószínű egy külön elektronikai modul vezérli aminek a kalibrációján utólag nem lehet módosítani mivel nincs kapcsolata a központi vezérlőrendszerrel amin keresztül lehetne frissíteni...
ez az óriási különbség technológiai filozófiában a tesla-hoz képest...
ott éles teszt van folyamatosan, de ha kell, tudnak korrigálni rajta...
Szokták ezeket tesztelni forgalomba hozatal előtt nem keveset, már ott kibukhatott a dolog csak basztak rá ezek szerint...
Amúgy meg lehetett volna SW frissitéssel vagy szenzor cserével orvosolni, mondjuk az FL ben...
Ezen mindig csodálkozom, hogy a Honda miért lépett vissza vagy négyet az ablaktörlő meg a távolsági fény automata szabályozásával.
9 gennél tökéletesen működnek, meglepő módon.