Elvileg a befecskendezést is módosították az új SW-ben.
Amúgy nem azért van ez mert turbo és direkt befecskendezés.
2.0T és az 1.0T motoroknál nincs ilyen probléma pedig azok is turbo meg DI.
Az 1.5T-nél van csak ez és nem is mindegyiknél...
megvolt a SW frissités is. Semmi nem változott. Olajszint ugyanúgy 1cm-el max felett volt. Mondjuk a hibajelző ikon mér nem villant fel...lehet ezt küszöbölték ki a SW frissitéssel
Erre viszont van SW frissítés kb 2 éve.
Érdekes, én eddig csak olyat láttam hogy az olajszint jelzés alacsony szintet jelez. Magasat még sose. Legalábbis eddig csak erről tudtam. 10 gen CTR-nél (K20C1) is sokszor előjött autópályás állandó tempónál, viszont az az érdekes, hogy a 9 gen CTR-ben ilyen jelzés sosincs pedig csont ugyanaz a motor (az is K20C1).
Az 1.5T viszont tényleg hajlamos az olaj felhígulásra, de mint írtam erre van SW frissítés.