Én is agyalok, hogy vegyek-e gyári új rugót, de nehogymár ennél is magasabb legyen, így is bokorugró
már nézegettem alternatívaként a tuner szarokat is, amik 3 centit ültetnek, jól nézne ki, csak le kéne homokozni meg fényezni hogy ne legyen piros a rugó, meg szétcseszni se kéne a friss gyári gátlókat az ültetés miatt, úgyhogy az felejtős.
Első körben akkor megpróbáljuk a gumizást, végső esetben meg kap majd új showa rugókat
idővel természetes, hogy "összeül" a rugó. (anno mikor vki ep3-ra gyári új rugót is tett nemcsak gátlót mint pl én akkor néztem h kb 2 ujjnyival fentebb volt az új rugós kocsi...)
nekem ~194e km van az EP3-ban, szintén gyári showa rugók mindenhol és igen rajta vannak gyárilag ezek a gumik, hátul még hosszabb is úgy emlékszem, ott össze is ül jobban a rugó. ha nagyon nem kapsz rá sehol fekete gumit, akkor vastag szilikon gumi csövet húzzál rá, az azért beszerezhető több helyen is.
Amikor megjelentek a 7gen-ek ott amikor garanciában cseréltük az első lengéscsillapítókat külön felhívták rá a figyelmünket hogy a rugóra mindenképp rakjuk rá a gumivédőket, különben hangos lesz.
Hallott már valaki olyanról, hogy elfárad az autó rugója? Főleg egy gyári Showa ep3-on, 230ezer után?
Fent a toronynál már az látszik, hogy elöl mind a két oldalon összeérnek és dörzsölik egymást. Elég érdekes hangja van fékezéskor, ami először azt hittem fékhiba, de a fék rendben van.
Most a szerelőm azt mondja vegyünk a rugóra ilyen gumis takarót, de nemár hogy ez ilyen kell legyen. Képes így a rugó elszaródni egy hondán?
Viszont látom a gyári rugón is van ilyen borítás gondolom pont hasonló miatt, csak elkopott idővel..