Két imbusz van a váz alján, az szorítja ezt az excenteres betétet. Azt fellazítod, utána tudod minden speckó szerszám nélkül feszíteni vagy lazítani. Van rajta talán egy furat, abba lehet, hogy szintén imbusz kell, már nem emlékszem pontosan.
Az excenter az vmi feszítő? Mer olyanom nix.. A szíjjal nem foglalkozom, próbálgattam már az appot, de mindig más eredményt adott.. Ha majd elszakad, cserélem. :-)
Amikor kicseréltem a hátsó fogaskereket, akkor kiakasztottam a váltó bowdenjét, majd utána vissza, s ugyanúgy működik.
Négyszögtengelyes monoblokk, magával a csapággyal nem kell foglalkozni. Ahogy Yaroslav is írta, ahol fém a fémmel érintkezik, onnan kattogás jöhet. Ez a te bringádnál lehet a váz és az excenter között, vagy lehet az excenter és a monblokk között. Mindkettő szereléséhez kell hajtókar lehúzó szerszám, a középcsapágyhoz egy másik is. A szíjfeszességet a gates telefonos applikációjának segítségével tudod beállítani.
Az agyváltóhoz ne nyúlj, ha nincsen rá panasz. Ha pedig van, vagy csak szeretnéd megnézetni, akkor Choma Dávidot ajánlom. Én mondjuk szétszedtem a sajátomat, de az én vagyok ????.