Vagy rozsdaoldó, vagy melegítve. Persze legtöbbször be van ragasztva és akkor még imádkozni is kell De ugye csavarfüggő meg blokkfüggő. A hondának pl extrém finom menetű a csavarja és alamónium szóval inkább hagyom és a vizpumpa cserénél cserélem a fagyállót is.
Sir, te mivel szoktad megkínálni a blokkon a víz leeresztő imbuszcsavart, ha hűtővizet akarsz cserélni? Gondolom jól be van rohadva, lehet fújkálni csavarlazítóval..
Pont Tonx írta vmikor, h náluk a szervizben túlnyomórészt benzines autók járnak üzemanyag ellátás problémával, s csak kis százalék a diesel, ami ugye jóval húzósabb, ha ott a bibi.. Nekünk eddig egyik gázolajos se tojt be befecsi oldalról, s a Fiesta átlegban evett 4.5-et, de mutatott 3.3-at is a műszer, óvatos országútiban. Ha sokat megy az ember, s rendesen szervizeli, jó üzemanyagot tankol, akkor továbbra is az a jobb választás sztem.
Off diesel-lel nekem is voltak ilyen csoda fogyasztásaim... autoúton 55 km, majd pályán 200, 140 tempomat 4 személy csomagok, aztán átlagban 4 - 4.4 -eket lehoztam... hihetetlen. Persze a szervízköltségek ott vastagon behozták.... 3-4 éves autón 500-1M Ft-os javítás, és volt benne 80e km. Mindez egy akkori (kb 10 évvel ezelőtt) 4M Ft-os auton...
1.6D meg 4.2 írt ki ma reggel, múlt héten tankolás után és 32km autópálya autóút persze szigorú 104 tempomat és pár km város 3.9. Az is igaz hogy egy pillanatra 3.5-öt is mutatott.