Belvárosban, főleg dugóban nem, vagy nagyon ritkán járunk, de ilyenkor minden kocsinak megugrik a fogyija. A város legszélén lakunk, van napi 2 x 9km ovi-suli kör, de itt nincs dugó általában, meg vidék. A 8-as átlaggal azokkal a paraméterekkel teljesen elégedett lennék. :-) HA pedig felkeresném a Linszter műveket optimalizálás céljából, akkor alacsony fordulaton jelentkező nagyobb nyomatékot kérnék, a csúcsteljesítmény rovására..
Hozzáteszem, hogy azért többségében óvatosan közlekedem vele és elővárosban, tömeggel ellentétesen. Országút 5-6, 130km/h-nál nyaraláskor autópálya klímával 6-7l, belváros meg 8-10l, főleg Putyin meg Pápa látogatáskor Sajnos mindkettőt kifogtuk...
Az előző autóm volt hasonló de az sötétebb mélyebb szín volt. Nagyon tetszett, de az őrületbe kergetett, hogy az első porszemet is méterekről látni lehetett rajta....
Ráadásul ha csak napon tudtam parkolni, rántottát lehetett sütni a kasztnin....
Ezért lett az UFO fehér.
Ez jól hangzik.. 7 liter az 1.4 Bravonk átlagfogyija, egy 1.8 aut kombinak inkább 9-10 litert gondolnék. A felajánlást köszönöm, ha oda kerülünk, akkor biztos, h megkereslek, s megalapozottabb döntést hozhatunk. :-)
Szia, mi új kora óta hajtjuk (2015), 1.8 automata, Lifestyla ADAS, bőrön ill. a gombos indításon kívül benne van minden. Nem csodálom, hogy tetszik, én a mai napig visszafordulok rá a parkolóba. 113.000 km van benne, az ég világon semmi baja nem volt, még megdöbbentő de zörögni sem zörög. Az autómatája Triptronic-os, lehet bele kényelmesen menni, de manuális módban egész gyorsan kapcsolgat. Menetdinamikán egy Linszter Petis körút sokat segített, így részterhelésnél is már van élet a motorban nem csak padlógázon. Persze nem egy atomrakéta, de megyeget. A számolt nagy átlag telós programmal 6.9, ami főleg előváros és 100-as benzinnel. Szerintem több mint jó ez az érték. Két gyerekkel tökéletes, nagy a csomagtartó, magic Seat, van benne. A külső műanyag elemei kritikán alulian öregednek, kifehéreednek, azokat én matt fekete spray-el lefestettem. Ha esetleg délpest vagy Ráckeve környékén mozogsz összefuthatunk.
Láttam ma egy kék kombi 9gen Civcet, sztem kifejezetten jól néz ki, nem tom miért nem tetszik a rajongóknak. :-)
Viszont az továbbra se tecc, h nincsenek extrás példányok, megnéztem a mobilét, de a németeknél sincs se tetőablakos, se bőrös kombi, s automata ott is csak az 1.8 benzinhez van. Ami csak 5 fokozat.. azt tudja vki, h legalább tiptronicos?
Ezen már hallatszik hogy dizel, főleg kivülről. Benn nem vészes. A legcsendesebb a 7gen accord 2.2, aztán ez, majd az újabb 2.2 de az szerintem már tényleg hangos.
1500-től 4000ig az hibátlan.. Anno a 2.2-esről azt írták, h benzineshez hasonló hangot meg rezgésmentességet akartak, azért sem volt annyira kihegyezve. Nemtom ez itt mennyire sikerült..
Hát kb 1300-1400-tól indul meg és úgy 4e-ig húz felette már gyengül. Tetőablak nekünk sincs, ahogy automata sem, bár az nem kell. 130-nál 6-ban kb 2400-at forog, 90-nél még 2000 alatt a fordulat. Kényelmes nagy hátul jól variálható üléseket örökölt a jazzből.
A tesztekben eléggé dicsérik, adatra meg hozza a Sharanét (120 Le 300Nm vs 115 Le 310 Nm), ami tök jól ment, busz létére is. Az nem tetszik csak, h nem igazán van extrázva, se aut. váltó, se tetőablak nix a kombihoz. Ill. ha beszarna a befecsi rendszer, ehhez jóval drágábbak az alkatrészek, mint egy eu-i típushoz. Kellemes amúgy a motorkarakterisztika? Azt nem szeretem, amikor csak nagyon szűken, középen megy, alul-felül semmi.