Azért itt sok esetben olyan árak vannak, amiken bőven bőven lehet csökkenteni. Pl szűrők és olajak cseréje 400e Ft? Magadnak ez ha nem jön ki 100e alatt, akkor nagy baj van. De sztem találsz olyan szervizt is, ahol a 400e-nek a felébe se fájna. Nyilván nem szerel mindenki magának, de a lényeg, hogy azért azt a soknak látszó összeget a töredékérelehet csökkenteni, nem törvényszerű, hogy ennyit kell mindenképp fizetned, ha porschézni akarsz. A másik meg, hogy elég sokat is futott ez a kocsi, mi van, ha valaki második autónak tartja, vagy csak szimplán nem autózik annyit és nem 35ezret megy /év, hanem csak mondjuk 15 ezret. Akkor még a cikkben lévő brutál árakkal is havi kb 32ezer Ft-ba fájna csak, ami okosabban sztem a harmada se lenne. És az már egyáltalán nem is sok.
Mindezt úgy, h 30 ezrenként volt csak szervíz, és ez egy olyan kivételes darab, aminél alig akadt hiba.
Egy ismerősömnek volt új korától X5-öse, arra azt mondta, h átlagosan nézve nem elég rá az 1 millió évente, és akkor nem számol hozzá semmilyen egyéb költséget, még a méregdrága gumivásárlásokat sem....