Akkor ő egy Civic turbo gyűjtő. Biztos vesz akkor hamarosan egy FK2 CTR-t is magának. Csak, hogy teljes legyen a turbo gyűjtemény.
A többi kérdésre nincs válasz?
Szerdán már eladta Peti az utolsót egy olyan ürgének, akinek már van egy Non-FL FK8 és az utolsó hivatalos kék FL FK8-a, aztán gondolta vesz melléjük egy FL5-öt is, mert miért ne.
A nürburgringi köridő sajtó visszhangja elérte a célját: százezrek beszélnek a új CTR-ről. 21 km hosszú pályán 1sec ide vagy oda az semmi. Az nem lett volna jó a marketingnek, hogy az új CTR ugyanolyan gyors, mint az előző gen. Valamit ki kellett találni, hogy kijöjjön a matek.
Amelyik autó 7:45 körül tud (EK8, FL5, Megan RS Trophy vagy mi a neve), az mind nagyon gyors utcai autó.
Egy utcai autó jóságát meg nem a nbr-i köridő határozza meg.
Az FL5 egy minden tekintetben továbbfejlesztett autó. Műszaki tekintetben marginális a fejlődés az előző generációkhoz képest, de szubjektíven a megjelenése és a felhasználó interface (kezelőszervek és IT) lényegesen jobb mint az előző generációknak. FK2 exec tourerem volt másfél évig, na az, már amikor megjelent 2015-ban elmaradott rendszer volt. Az FL5 rendszere ehhez képest könnyen kezelehő, gyors és mindent tud, amire szükség van. Wireless Apple Carplay induktív telefon töltéssel, a központi érintőkijelzővel és a műszerfallal egyszerűen tökéletes. Korszerű, felhasználó barát autó, ami ráadásul nagyon gyors is.
Itt írtátok korábban, hogy még volt rendelhető autó, de mire kijött a sajtó hír már csak csak előrendelést vesznek fel. Akkor ezek szerint Szolnokon a beszélgetés mellett lefoglaltad az utolsó darabot. Szállítás mikor várható? Hány jön az új pénzügyi évben? Most nem lesz sorsolás meg más varázslat?
Tegnap erről beszélgettünk Szolnokon ITR kollégával, hogy nagy esély van arra, hogy a sárga LE FK8 is simán lefutotta volna ezt az időt ilyen setup-al...