Az első autóm egy 750-es Zastava volt, na azt már tuningoltam, mert Fiat az alap, Abarth leömlő, szívósor, olajhűtő, végdob..stb.
Aztán egy 1200-as Zsiguli, amibe később 1600-as motort tettem, meg pár egyebet.
Aztán két 626-os Mazda Coupe ( az első 12V, a második 16V), majd kíváncsiságból egy 16V 150Le-s Opel Calibra, aztán már csak Hondák, igaz azok mind újak: DC2 Integrával keztem, majd 7. gen CTR Anniversary ( nem szerettem), aztán, ami végleg marad a DC5 klón Acura RSX- TypeS, kissé átalakítva 2005-ös ráncfelvarrott modell.
Több nem lesz, mert az itt kapható választékból igazán az NSX tetszik, az meg ugye nekem megfizethetetlen.....
Tulajdon képen semmiről...2005-2010 között versenyezgettem az RSX-S-el, az jól ment,meg a HBKM alelnöke vagyok, de szerintem egyik sem tett híressé. Ja, talikon jókat szoktam beszélgetni a fiatalabbakkal is, akár hajnalig, némi alkohol mellett.
Pécsen jártam suliba, csak a nyári napközi Pellérden volt. Nem tudtam, h híres család.. :-)
Az első "nyugati" kocsink egy Fiat Regata TD volt, 95-ben. Akkor, a Wartburg után, hipertérűr ugrásnak számított. :-)