Ja, ez az én bajom is az 5gen-nel, PONT most vizsgázott az is (márc. 14-én) és SEMMI baja. Hát botrány, nekem is költenem kell majd rá, ez van.
Fogaskerék is lehet, jaja és sajnos, bár rohadtul nem hiányzik ez most neked, de meg kell erősítenem, hogy az biza tényleg hiba volt, hogy akkor amikor szét volt dobva, akkor nem lett megcsinálva. Sajna a váltónál a munkadíj az egyik legtetemesebb összeg és az most kárba ment. (wasted )
Az lehet, hogy szög egyszerű, de ezért (is) jó. Nekem meg amúgy azt mondta a szerelőm a váltóval kapcsolatban, amikor kuplungot cseréltünk az egyik EP3-nál, hogy bazze, akkora ez a váltó ebben a kocsiban mint egy IFA-ban.
1-ből kettőbe én se nagyon gyaktattam az enyémet, egyiket se, max. 2-ből 3-ba és ja, max. a 4-est még kicsit húzatni, de nem is vagyok egy nagy száguldozó. De ezekkel nem is volt probléma, csak az utolsónál ez a "vissza 3" az akadt valamiért. A többinél minden OK volt.^^
Na, jó volt ez a kis EP3 nosztalgia, néha még mindig visszasírom és rám jön, hogy kéne, de aztán lenyugtatom magamat.
Majd meglátom még mennyire szeretném erre rávenni magam csak rámjött hogy kéne valamit költeni rá.. elvittem műszaki előtti átvizsgálásra és semmi, hát nem hiszem el
Leírásban egyébként azt írja tegiwan hogy előforduló probléma a kettes fogaskerék.. meg kellett volna nézni alaposabban annó amikor szét volt szedve, az hiba volt.
Az megmaradt hogy megjegyezték milyen szög egyszerű a belül váltó, mint egy zs autóé, há mondom egyszerűsíthetlen összetettség, nincs is velük baj. Esetemben is tuti az előző tulaj bszta szét, mert én kettesbe jó ha 10x powershifteltem életemben, általában 2-3-at szoktam leforgatni, meg félig a négyet oszt annyi
Jaja, normális kezelésnél nincs ilyen, akkor finom az egész. De az 5gen nálam kiemelt, úgyhogy szeretném tényleg hogy teljesen jól működjön, így rá lesz nézve a nyáron majd biztosan.
Akkor ott más lesz valószínűleg vagy a szinkron is lehet totál KO.
A legutolsó EP3-mamnál volt ilyen, ott a vissza 3 egyszerűen nem működött rendesen, akármekkora terhelésnél nem tudtam 3-ba visszatenni, konkrétan akadt, csak ha szinte teljesen leesett a fordulat, akkor esett be hármasba. Felfelé váltogatva viszont nem volt gond. Egyből kettőbe sem (akármilyen húzatásnál sem) és 2-3asnál sem érdekes módon.
Szóval vannak anomáliák. Végül nálam nem lett megcsinálva ez, pedig rohadt kíváncsi vagyok azóta is, hogy ez mi lehetett.
A lényeg, hogy ha érdekel, akkor egyszer itt fórumon Dózer-től olvastam, hogy ő tud egy K-s váltó hozzáértő embert, akire rábízná a saját EP3-mát is, keresd őt ha érdekes lehet az nfó
Az Eclipse váltója volt ilyen anno, h ha jól kiforgattam egyben, akkor reccsent a gyors kettesre. De ha normálisan ment az ember, akkor nem.. és csak ennél a fokozatnál.
az a bajom hogyha ezt szétszedetem hetekig ott kell álljon az autó mire megjönnek az alkatrészek, amit a mester se szeret de én mégjobban rühellek annyira meg lehet nem ér az egész.
Nekem amúgy nem kihúzatásnál diszkomfortos, hanem laza menet közben, és nem reccsen, hanem mintha akadna, más érzés berakni mint a többi fokozatba, mondjuk nem is szoktam egyesbe sosem kihúzatni, majd épp megpróbálom mi történik ha kettesbe berántom
Nyilván nem egy kategória, de az 5gen-emnél (1.5) szintén kissé el van öregedve a szinkrongyűrű, (legalábbis nagy valószínűséggel az) mert ha egyesben jobban kihúzatom és úgy rakom (szeretném) kettesbe, akkor elég nehezen megy vagy ha mégis berántom, akkor bereccsen kicsit. Úgyhogy itt is lesz majd váltó felújítás, az biztos.
Akkor sajnos fel kell eleveníteni az emlékezetét avagy szét kell szedni és ami szét van csesződve, azt ki kell cserélni benne vala. Legalábbis szerintem.^^
annyi megvan hogy amikor a nyelestengelycsapágyat cseréltettem valamikor régen akkor megjegyezte a mester hogy szét van cseszve a kettes, most felhívtam hogy mi is volt az de már nem emlékezett