Most én is ledöbbentem az 1,5T-n, ilyen fogyi sztem még sosem volt. Elszaladtam Szegedre, és mivel kicsit hamarabb tudtam indulni, így ráérősen mentem. Nagyjából betartottam a korlátokat, 90-100 között autókáztam, Szegeden meg tartottam az 50-et. 5,1 lett a fogyasztása a gépnek, le is fotóztam, mert nem akartam hinni a szememnek.
Mondták már itt, h 5-6 között el lehet járni vele, de nekem még nagyon nem sikerült sosem.
Nekem soha nem ment 6 fölé, még Pesten sem. Meg kell tanulni úgy vezetni, h végig égjen az ECO. Pályán is, 120-al mentem óra szerint, akkor még égett. Ha meg kialudt kövérebb géz miatt, akkor gázelvétel-ECO-tartott gáz. :-)
Én ugye most is élem és jelenlegi állás szerint kb. SOSEM adom el, ha egy mód van rá.
Teljes átlag fogyasztás 1 évre nézve 5.7liter, nyáron 5-5.5liter és télen sem ment egyszer sem 6.4 fölé nálam. (nyilván nem füstölő kerékkel indulok el minden lámpánál, de na.)
Most megyünk lassan lakatolásra, mert a 2 hátsó ív elfáradt kissé, de ennyi. Vizsgán is hiba nélkül mentem át vele.
5 kilós verda hybrid fogyasztással. Ennyi.
Hey, de jó kocsi volt ezzel a VTEC-E motorral, ebben a méretkategóriában azóta se láttam jobbat. A zasszonynál 5 körül, nálam 5.5-5.8 közt evett, vegyesben.. A mienk 2018 ősze óta hatóságilag ki van vonva a forgalomból, nem tom miért.. JA, s ez volt a legtöbbet forgó autóm, 7200-nál szabályozott le, eddig a sportosabbak se pörögtek (Celica, MX_5).