Így van. És mivel a magyar oldalon korlátozott a parkolóhelyek száma és én érek oda utoljára ezért kell a smart. 8kor nyit a határ és fél 8 után érek oda. Utánam már aki jön azok megvárják a 8-at és átmennek. De 16.00kor újra lezárják és én 16.30-ig dolgozok tehát marad a séta.
2 okból:
1 - túl hosszú. Csütörtökön csinálok képet hogy hova kell parkolni és akkor érthető lesz a dolog.
2 - a préri szélén nem szeretném otthagyni. Mert ugye az osztrákok szeretik a magyarokat és ezért nem engednek át azon a határon autóval senkit sem. Így vagy kerülök és akkor 27km vagy sétálok és akkor 4+1km.
Nekem sajnos a meglévő parkoló mérete miatt jó a smart. Normál méretű autóval minden reggel keresni kell a parkolót. A smarttal meg bárhol is van parkoló.
Huh.. sztem jobban járnál egy Pug106 1.5D-vel. Volt olyanom 1.0i motorral, kategórijában sztem korrekt kis gép. Olyan Smarttal én nem tudnék járni.. :-)
2023. február 14. 17:31:07: megválaszolva Tonx + által,
→ #31887
Az évi 10E km az sztem pont átlag, ennyit megy kb a feleségem Bravoja, vagy anyám Jazz-e. Persze függ a kocsi jellegétől is, a pickupomban nincs az éves átlag futás 10E km, haszonjárműként ez alacsonynak számít.
2023. február 14. 16:24:15: megválaszolva Tonx + által,
→ #31885
De a legrövidebb táv motornál 1.5km volt. Haza és vissza. A 4km-es autó egy fiat 500 volt és a 4km és 1 év után a hátsó fém fékcső elfosta magát a fékpadon. Amúgy az autóban volt 120e km volt.
Pedig van bőven ilyen futásteljesítményű autó. Az ügyfeleink közt is bőven vannak, sőt volt olyan is aki évente 700km-t ment. De láttam olyan autót is ahol 1 év alatt 4km ment bele. Gyakorlatilag hazamentek vele műszakiról és 1 évvel később visszahozták műszakira.
Akkor a mi Kia-nk 7 évesen, 40e km-rel egy lestrapált szar. A 140e Km-es 16 éves Accordom is már bontóba való.
Persze vannak ilyenek, de ez a Mazda tényleg extrém. 10 év alatt 19e km? Ez szinte egy normál használatnál az éves mennyiség. Ezért kár venni autót, szerintem sokkal olcsóbb ilyen paraméterek mellet akár taxizni, vagy bérelni autót.