Dehogy, kedvező árú, megfelelő kidolgozású, tartós autó. Kiváló ár-érték arány. Az 1.4T BoosterJet motor meg tudja dolgát rendesen.
Az autógyártás szégyene ott kezdődik amikor sokkal drágábban adják el a hulladék problémahalon szart, csodaszép körítésben, hogy a paraszt azt hihesse komoly dolgot vásárolt.
Ezt a hajtásmódot a Toyota csiszolgatja már 20+ éve, úgyhogy ha ilyenben gondolkodnék, alapban azt néznék, ill. olyat, ahol az ő rendszerük használatos (Ford). Újban viszont, mióta a tesztek szerint a Civicbe élvezetet is sikerült a fillérb.szás mellé préselni, csak az kéne. :-)
Ha egyszer vezetsz egy jót, akkor majd látod, h alád dolgozik, s pont úgy vált, ahogy te szeretnéd. Nagyon jó pl a BMW-kben levő 8 gangos hagyományos, vagy a Porke PDK. Ilyet próbálj. :-)
Az automata alá (ha hagyományos) nyomatékos, alul erős motor kell. A Vitara ha 1.6i, akkor az nem ilyen.. A Navarához már illenie kéne, ha csak pont az a váltó nem egy szar konstrukció. A DSG viszont, ami szerkezetileg egy robotizált kézi váltó, már más tészta, az, ha jó a szerkezet, jobban vált, mint az átlag user, jobban megy vele a kocsi, s kevesebbet fogyaszt. De ezt is el lehet baszni, mint pl a Kia-ban levőt, amit árultam.. időnként tetű lassú volt. De pl Ferrarié viszont hibátlan. :-)
Cégnél van automata Nissan Navara és egy Suzuki Vitara. Igazi szomorú, beteg fájdalom mindkettő! Ha egy fityinget nem ér ez a két típus. Ipari hulladékok.