Nekem van 244.000 km után lett bontva a motor/akartam bele tenni még pár pacit,de nem lett belole semmi ,kellett a pénz másra/ így el lett adva.
nálam 0w40 olajjal ment 4000-5000 km ként cserélve az olaj/asszony ezzel hordta a gyerekeket ovodába naponta 1.5 km ment oda vissza 4 x .
Vannak képek a gyapágyakról és a motorrol .
Akitől vettem ő 5w30 olajjal járt vele évente cserélte .
Szeretnéd tusok küldeni képet messengeren a motor belsejéről.
Szombaton vett svàjci szerelö haver egy sàrga integràt gyàri àllapotban,még annyioa lesincs lakva, 240.000km-rel. Gyàri sàrga ülésekkel,gyàri felnik stb. 3700 chf. Na én valami ilyen alkalmi àron vennék màr csak. Az sem baj ha jégkàros vagy motorhibàs.... csak legyen olcso és làssak benne fantàziàt.
Kis OFF
ha megnézed nagyon keveset adtak el belőle a világon...3400db ?
ebből eu a töredéke...emiatt az alkatrész ellátása se egyszerű...(bontott mára már esélytelen)
sok mindene egyedi és nem a sima accord...
ettől függetlenül egy korrekt darab jó tud lenni, szép kiállása van a mai napig...(nekünk volt a 2000-res évek elején)
a molesztálatlan daraboknak van ára is...
a h22 szereti csipegetni az olajat, illetve csapágy problémái lehetnek, plusz a szokásos korrózió (tűzfal)...
2020-ban már néztem amikor az első tulajdonos adta el...
egy csomó képet kaptam róla, korrózió szempontjából akkor korrekt volt...
német import...ő a 2. tulajdonos...
az ülések kárpitjai ki voltak javítva elöl (!) (feláldoztak egy hátsó recaro üléspárt miatta...!)
sajnos azóta vélhetően napi használatban nyúzták (téligumival?) ami nem tett jót neki...
egyébként nagyon baráti ár...
de esélyes, hogy 1-2milliót vélhetően rá kell költeni... (és az alkatrész ellátása sem egyszerű...)
a h22-ről már nem is beszélve...