Én is végig toltam ezeket: Golf R, Cupra Formentor, Rs4, Focus RS, BMW, Megane RS, Porsche 718 meg egy Taycan is. De valahogy ami elérhető árú és lefedi az elképzeléseimet a hot hatchben maradt a két i30N. ( kézi váltos meg egy 8-as DCT). Egyszerűen az FK8 kinézete nálam kizáró ok volt és a BMW is, a Focus pedig rohadt orrnehéz volt. Golf-R -nek max a belterét fogadnám el, az tényleg jól nézett ki, a Formentor viszont egész izgalmasra siekeredett a "púpos" hosszú motorháztetővel. Megane RS ben nem volt individual opció és a fedélzeti rendszere valahol 10 évvel le volt maradva mind megjelenítésben mind tudásban, viszont nagyon jó hangja volt. Szóval most az FL5 végre jól néz ki, de nem elérhető szóval nem kell ezen rágódnom mi legyen. Amikor menni fognak az N-ek én meg inkább a Porsche felé húzok. Remélem akkor még lesznek benzinesek
Hyundai i30n meg volt ,rs3,s3 is, focusbol ST nem de RS böl mindkét fajta is, BMW-böl 1M-et probàltam az , meg M2 competisönt. Audi 5 henger nagyon jo , focus RS 5 henger hangja is jo volt , az ujabb meg nagyon jol megy ,kicsit jön is mindig a segge. Bmw az nagyon megy ,ha BMW-s haverom vezeti (akié az 1M) halvàny esélyem sem lenne CTR-el utàna menni
Szivesen kiprobàlok amit lehet : Nissan GTR R35, Supra 2jz, corvette ZR1, Mercedes C63 amg , Bmw M5, Subaru wrx Sti, Audi RS4 mtm, de mindig a hondànàl kötök ki meghagyom a többit màsnak.
Sajna még egyiket sem próbáltam, pedig szívesen adnék szakvéleményt róluk!
De van egy olyan érzésem, h valamiért az első hely nálam is a CTR-nek jutna.