Ez nem főtengely hanem vezérműtengely. És az a sz@r, hogy hacsak nem történik optikai ellenőrzés, akkor nem tudhatod mikor lyukad ki a kupak, Ha épp 5000rpm-nél akkor a fémdarabokat megeszi a hengerfej > tűztér ... tovább is van mondjam még?
Szóval ilyenkor jön az átlag halandó számára a sanax+folyószámlahitel cseking.
Akkor a kompresszoros ok?
Amúgy a legjobban egy - szintén - 6.2 motoros, 12 gen F-150 kéne, de az nagyon ritka, itthon még nem is láttam. Kintről meg ugye nem lehet a COC papír miatt.
The M156 engine's alleged defects include defective camshaft adjusters and the engine's camshaft lobes made of iron are incompatible – through extended use – with the engine's valve lifters, which are made of harder steel.
Vagyis:
Perszövetség is volt az USA-ban miatta a Merci ellen.
Illetve korai példányoknál hengerfejcsavarok.
Ezen túl csak a szokásos.