Tegnap délután le akartam futtatni ezt az öndiagnosztikát, de nekem sehogy sem akart elindulni.
Itt a fórumon kerestem meg a leírását, de valamiért nekem nem működik. Mondjuk a leírásban az furcsa, hogy kikapcsolt gyújtásnál írja, a 3. pontban, hogy nyomjuk meg az üzemmódválasztó gombot. De ha nincs gyújtás, akkor nem aktív az egész, így hiába nyomom.
Mindenesetre próbáltam többféle módon is, de sehogy nem akarta...
Az a baj, túl sokat foglalkozok autókkal, annyi mindent látok, hogy én már csak abban bízom amit én csinálok magamnak...
(Tisztelet a kivételnek természetesen! )
Még régről rémlett, hogy hasonlót meséltél, meg is találtam a korábbi bejegyzésedet is.
Mindenképp meg akarom nézni mielőtt veszek hozzá valamit. Néztem videókat, a műszerfal alsó burkolat lebontása után egész jól hozzá lehet férni a hőmérséklet szabályzó motorhoz. Mivel az elég jó árban van, először leveszem, megnézem működik-e, meg a bowdennél, terelőlapoknál találok-e valamit esetleg.
Már csak az idővel leszek bajban, mivel amúgy is ritkán veszem elő az autót, hajlamos vagyok halogatni az ilyen melót...
Nekem a műszerfal alatt szétakadt a levegő terelő, szerencsére nem volt nagy munka megcsinálni.
A másik lehetőségként a belső hőmérséklet érzékelő hibát mondták.
Igen, ezt a kört havonta lefutjuk.
Lehet , hogy a 8 gen 2.4 automata meg a 7 gen 2.0 aut közt nincs akkora diffi, de a kézi 7 genek közt bőven érezhető. Aztán embere válogatja biztos, aki kihasználja a 2.4 teljesítményét, ő nem fogja szeretni, ha visszamegy 2.0-ra.
Igen, az sokat segítene, de leginkább azt a 26.000 km-est kellett volna megvenni, pár hozzászólással lejjebb, de úgy látom arról már lecsúsztam, mert már el is tűnt a hirdetés.
Kihasználva a szép hétvégi időjárást, kirándultunk egy nagyot mielőtt elteszem télre.
Igaz idén nagyon keveset ment, az 1000 km-t sem értem el...
Viszont egy dolgot most észrevettem, hogy reggel még hideg volt, a fűtéssel van egy kis gond. Tavaly télen sem használtam, így nem tűnt fel eddig. Fűtésnél csak a jobb oldalon fúj meleget, a bal oldala hideg marad.
Aki találkozott már ilyennel, merre keressem a hibát? A műszerfal alatt valami irányváltó, vagy működtető motor probléma lehet? Nyáron a klíma rendesen működött, befúvási irányok váltása is.