Szia! Volt valami előzmény, ami miatt elkezdte ezt csinálni, vagy azért kezdtétek tisztítani a folytót, egr-t stb.-t mert egyszer csak előjött ez a problem?
Igen, a folyamatot már álmomból felkeltve is tudom.
De mivel már minden hozzá kapcsolódó elemet leteszteltem vagy kicseréltem és utána minden alkalommal végig mentem a feltanítási folyamaton, már nem tudom mihez nyúlhatnék.
Nem hiszem hogy ez így normális hogy ezzel kellene együtt élni!
Csak próbálom elkerülni hogy egy nagy Honda szervizben vastagon megvágjanak.
De lassan már ez sem érdekelne, csak legyen jó!!!
Vagy megtanulja a diagnosztika által, vagy manuálisan kell. Üzemmeleg motornál (minimum 3x kapcsoljon be a ventilátor) ECU biztosítékot kiszedni várni 30 másodpercet vagy 1 percet, visszarakni és alapjáraton járatni 10 percig, úgy hogy minden elektromos fogyasztót le kell kapcsolni klíma rádió se menjen. Nem kell forgatni nem kell semmit bekapcsolni. Aztán elvileg ezek után tudnia kellene már. Ettől függetlenül lehet hogy mégsem tanulja meg. Ilyenkor vagy együtt élsz vele vagy elkezdesz mindent kicseréni ami befolyásolja az alapjáratot. Nekem is magas és nem tudom visszaállítani, pedig gyári diagnosztikával is próbáltam launch-al is, manuálisan is. Mégis magas, pedig én csak a pillangószelepet takarítottam ki és azóta szar lett. Előtte kicsit alacsony volt most túl magas. Statisztikailag nézve tökéletes.
Köszönöm! De ezért is írtam bele hogy már, mind manuálisan, mind computeresen fell lett tanítva és nem hozott javulást. Mivel ez facelift előtti, így mondták hogy annak nehezebben tanulja fel manuálisan. Ezért vittem el egy Hondákkal foglalkozó szervizbe. Ott azt mondták hogy még mennem kell vele vagy 500km-t hogy biztosan feltanulja.
Azóta kb 1500km-t mentem vele és láss csodát, nem tanulta fel.
2022. szeptember 10. 21:52:18: megválaszolva Tonx + által,
→ #124987
Sziasztok!
Az alany egy 8.gen ufo, R18A2.
Jelenleg már túl vagyunk a fojtószelepház, EGR, légtömegmérő tisztításon.
Oxigénszenzorok is le lettek tesztelve, A gyertyák 3 hónapja lettek cserélve.
Fojtószelep manuálisan és gyári programmal is fel lett tanítva!
Szűrők, olaj 2000km-el ezelőtt lettek cserélve.
A hibajelenség: Alapjáratról pillanatnyi gázadásra felugrik a fordulat majd vissza esik 800-ra és rögtön vissza is emeli 1500-1800-ra, majd ezt még egyszer megismétli mielőtt beállna alapjáratra. Ezt menet közben is produkálja. Ezzel összefüggésben menet közben ha üresbe teszem, az alapjárat 1500-ra áll be (az előző jelenségekkel együtt) és csak akkor áll be az alapjárat a normális 800-ra ha a kilométeróra "0"-án van.
Valaki találkozott már ezzel a hibával?
Köszönöm a válaszokat! Videó Videó 2
2022. szeptember 10. 20:18:16: megválaszolva Tonx + által,
→ #124985