Anyám örülne, a Fiestára is azt mondta, h kirázza a belét. :-) Japánban biztos volt ebből vmi sportosabb verzió.. Amúgy a tietek 1.4i? Mer akkor összemérhetjük, h mit mitat ezzel az i-vetc 1.2-vel..
Nálam van a kocsi, mert anyám elment nyaralni. Nagy szerencse, mert a feleségem Bravoja befosott, s csinálhatnám az ovijáratokat a pickuppal.. Továbbra is überfasza városi szaladgálásra, nyomatékos a motor, szuper a váltó, van hely, nagyon jól kilátni. Egy a bajom továbbra is, h a futómű nagyon nagypapás.. Nem tom, h ebből létezik e sportosabbra hangolt, de nekem olyan kéne, egy nagy tetőablakkal. :-)
Anyámé lelkesen pörög, egyáltalán nem érezni agyonfojtottnak. S érezni benne a változó vezérlést, nyomatékosabb alul, mint a zasszony sima 1.4 szívó Bravoja. Ez csak felül szedi a lábát.
Az i-vtec- ből a 2011 körülit nem vezettem még, csak a GK-t.
Fogyasztása jó a GK-nak is hosszú távokon. A GD az dugózós munkábajárással Bp-n megette a 8-8.5-et is. Sima Bp forgalom kicsit hosszabb távon is inkább 7.5-8. Ez szerintem nem kiemelkedően jó fogyasztás, hanem átlagos. Cserébe legalább ez pont abban a tartományban jó, ahol használod városban.Jókat lehet vele gyorsítani, 70-ig felveszi a tempót a forgalommal gond nélkül. Országúton / pályán GK kicsit jobb, az is 6 sebességes màr. Illetve kényelmesebb is sokkal, a GD- ben az üléspozíció nem a legjobb.
GD után valamilyen hibridben gondolkodom, vagy Jazz vagy másik típus. Ezek az agyonfojtott kis szívó benzinesek nem az én világom.
Anno a céges, vvti-Corollám is, úgyhogy 110-el mentem pályán, h ne zajongjon.. Ott gyagyásak voltak az áttételek, 1-2 feleslegesen hosszú volt, az 5 meg rövid. A Jazz említett típusa sztem pont jó, a zasszony Bravojába meg 6-os váltót tettek, az a legjobb.
Érdekes.. anyámnak a kettő közti, 2011-es, 1-2-es Jazz van, sztem remekül megy a 90 lóval, s nem is hangos, csak felül, de pályatempónál még nem (3500 ford/perc). S nagyon jól fogyaszt 5-5.5l.
Ezt mi is tapasztaljuk, hogy csalódás a menetteljesítmény a GD után. Lehet, hogy érdemes lenne váltani a hibridre?
(Elég mélyen ül bennem az, hogy megbízhatóbbnak gondolom a GK szívó motorját a hibrid bonyolult hajtásláncánál. Valahol meg érzem, hogy ez butaság.)
Nemtom
A zizegést nem tudom, mi a GD-t használjuk annál nem tapasztaltam ilyet, anyumé a GK.
Sokat pàlyáznak vele, úgyhogy szerintem fele-fele a városi - autópálya használat.
A drágább modell alatt, ha Jazzen belül érted, akkor ez a navis, magasabb felszereltség, de nem hiszem, hogy így válogatnának. Lehet eddig szerencsénk volt, de azért ilyennel nem találkoztunk még egyik Hondánknál sem.
Egyébként nekem nem jön be a GK karakterisztikája sem, én a GD után nem vennék, akkor inkább egy hibrid. Hangos , cserébe nem megy…