HONDA fórum
2024. június 7. péntek, 23:02, Róbert, Roberta
Legújabb regisztráltunk:
gyulko
0
A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve
#57676
grego
+
2022. május 5. 13:15:22
re:
#57675
(
sh adam
0
)
←
0
|
rejt
Ez a beszéd
#57675
sh adam
0
2022. május 5. 13:14:53
re:
#57674
(
grego
+
)
←
→
↑
+1
|
rejt
Jogos! Picsába vele! inkább egy Lotus exige! Az v6 és könnyebb is!
2022. május 5. 13:15:22
: megválaszolva
grego
+
által,
→ #57676
#57674
grego
+
2022. május 5. 12:49:48
re:
#57673
(
sh adam
0
)
←
→
↑
0
|
rejt
De harmatosan gyenge
2022. május 5. 13:14:53
: megválaszolva
sh adam
0
által,
→ #57675
#57673
sh adam
0
2022. május 5. 12:45:07
re:
#57672
(
grego
+
)
←
→
↑
0
|
rejt
Mondjuk az jelentős, de akkor is inkább a régi K. Annak jobb a hangja.
2022. május 5. 12:49:48
: megválaszolva
grego
+
által,
→ #57674
#57672
grego
+
2022. május 5. 12:39:26
re:
#57671
(
sh adam
0
)
←
→
↑
0
|
rejt
A cikk azt írja -200 kg (motor+gearbox).
2022. május 5. 12:45:07
: megválaszolva
sh adam
0
által,
→ #57673
#57671
sh adam
0
2022. május 5. 12:36:08
re:
#57669
(
integra_type_r
0
)
←
→
↑
0
|
rejt
Most nagyon trendi lett a K az nsx-ben de én nem áldoznám fel a jó öreg szívó v6-ot a súly oltárán.
kíváncsi lennék amúgy mennyivel könnyebb a K mint a C.
2022. május 5. 12:39:26
: megválaszolva
grego
+
által,
→ #57672
#57670
grego
+
2022. május 5. 11:55:14
re:
#57669
(
integra_type_r
0
)
←
0
|
rejt
Jaja. Albert küldte 3 napja
Az eredeti hozzászólás
#57669
integra_type_r
0
2022. május 5. 11:47:27
→
↑
+2
|
rejt
Wekfest Japan’s Biggest Surprise: A 4-Cylinder NSX...
2022. május 5. 12:36:08
: megválaszolva
sh adam
0
által,
→ #57671
2022. május 5. 11:55:14
: megválaszolva
grego
+
által,
→ #57670
Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:
Jegyezze meg a belépésem a rendszer!
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok
Szerver load:
0.82, 0.51, 0.44
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő:
0.048
mp, 13 query