Volt a héten egy durva, reggeli Bp-zésem, keresztül-kasul a dugón, másnap meg mentem majd 200 km-t Kecskemét meg vissza, 100-120 közt. A fogyi 3.42 lett.. nekem ok. S megy, mint a gyorsvonat. :-)
jó de tartósság szempontjából, ha 49 ccm-vel mész 80at ott forog mittomén 9500at per perc, a 112 ccm-nek meg 7500 már a rev limitje. 1x próbáltunk már 65-tel elmenni Sopronba robogóval, kapitále motorsáde lett a vége úgy emléxem
Elég sokat javítok abból kösz nem kell. Az 1.6 os dizel is többet eszik mint bárki másnál de még mindig főút autópálya kombóban megáll 5.3-ból. Mondjuk akkor tempomat és nyugalom van, amíg nem érek az M1-re mert ott bevadul mindenki. És vagy 85-tel a teherautók mögött vagy 140-150 bal sáv.
Heh, meg kell tanulni takarékosabban vezetni. :-) Ill. azt veszem észre, h a kor előrehaladtával egyre kevésbé száguldozok, országúton tempomat 110, autóúton meg pályán 110-120, s pöfögök.
2022. április 17. 19:59:03: megválaszolva Tonx + által,
→ #20950
Nyélgázon nekem 5-öt. 5 liter kb 100km-re volt elegendő. De a smart is 7 körül eszik, a 2.0 civic meg 10 felett inkább 12-14 a dizel meg majdnem 7 litert. Szóval nem az autókkal van a baj hanem asszem velem.
Coyote neos-a is tudta a 80-at sík úton, sőt a második porlasztó eredeti fúvókáival ment 80 főlé is. Aztán kisebbre cseréltem így picivel 70 felett lett a vége. Cserébe nem evett 4nél többet
Volt anno Honda Lead 100-asom, az is ritka madár volt rendszámmal. 7LE, 80 volt a vége. De 70-ig jól gyorsult. :-)
Ez viszont meglepett, mer alul nagyon jól megy, jobban, mint anno a 400-as Burgmanom. Mondjuk az meg felül domborított, máshogy vannak hangolva.