azt mondta a szerelő ha eddig nem volt rossz, most, hogy kitakarította a hengerfejezés közben pont most szerinte nem az a hibás. Inkább magára fogta a szerelő, hogy az utángyártott szívócsonk tömítés a rossz. Persze minden előfordulhat, sőt annak az ellenkezője is
Nálunk egy Daewoo Kalos esetében volt olyan, hogy EGR takarítás után megint csekkendzsin volt. Leszedtem az EGR-t, egy kokszdarab valahonnan még odakeveredett (ezért nem tudott rendesen mozogni a tengelye), kipiszkáltam és nem jött többé elő a probléma. Szóval lehet hogy nem volt elég alapos a tisztítás. Egy ellenőrzést megér szerintem hogy tuti minden tiszta-e.
Készülve a bajra, ha rossz lesz az EGR akkor tudsz ( tudtok ) javasolni ár érték arányba jó szelepet ? Már elég sokat ráköltöttem az utóbbi időben
Más: van egy érzésem, hogy az első szabályozó lambda szonda se úgy működik ahogy kellene neki ( szerintem). E helyet tudnál ( tudnátok ) ajánlani másikat? Vagy ebből kizárólag csak gyárit? Honda szervizbe beszerezve, beszereltetve?
Nincs, van egy vezérlőszál, meg egy ellenőrző szál meg test meg talán ennyi. Ha az egyik ad ki áramot akkor a másik figyeli hogy a szelep mennyit mozog aztán ha egyezik a kívánt és elért pozíció akkor boldogság van, ha nem akkor csekkendzsin.