HONDA fórum
2024. június 2. vasárnap, 06:08,  Kármen, Anita Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve
HONDA Szerviz

#124867 Tibor67 +  2022. április 8. 19:51:04 re: #124866 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
azt mondta a szerelő ha eddig nem volt rossz, most, hogy kitakarította a hengerfejezés közben pont most szerinte nem az a hibás. Inkább magára fogta a szerelő, hogy az utángyártott szívócsonk tömítés a rossz. Persze minden előfordulhat, sőt annak az ellenkezője is :)
2022. április 9. 12:44:00: megválaszolva johnny576 0  által, → #124868 

#124877 Yakumo +  2022. április 15. 14:45:53 re: #124876 (Tibor67 + )  ←  ‹›  +2 | rejt


(nekem nem jelent meg a kép, ezért bedobom így is ;) )

#124876 Tibor67 +  2022. április 15. 12:57:39 re: #124851 (Tibor67 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Sziasztok!
Megvan a hiba. Az után gyártott szívótorok tömítés volt a gond. Itt a kép a két tömítésről:

2022. április 15. 14:45:53: megválaszolva Yakumo +  által, → #124877 

#124870 Tibor67 +  2022. április 9. 13:53:15 re: #124868 (johnny576 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
köszönöm

#124868 johnny576 0  2022. április 9. 12:44:00 re: #124867 (Tibor67 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nálunk egy Daewoo Kalos esetében volt olyan, hogy EGR takarítás után megint csekkendzsin volt. Leszedtem az EGR-t, egy kokszdarab valahonnan még odakeveredett (ezért nem tudott rendesen mozogni a tengelye), kipiszkáltam és nem jött többé elő a probléma. Szóval lehet hogy nem volt elég alapos a tisztítás. Egy ellenőrzést megér szerintem hogy tuti minden tiszta-e.
2022. április 9. 13:53:15: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124870 

#124866 grego +  2022. április 8. 19:31:00 re: #124865 (Tibor67 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Lehet hogy csak takarítani kéne.
2022. április 8. 19:51:04: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124867 

#124865 Tibor67 +  2022. április 8. 18:26:37 re: #124863 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Készülve a bajra, ha rossz lesz az EGR akkor tudsz ( tudtok ) javasolni ár érték arányba jó szelepet ? Már elég sokat ráköltöttem az utóbbi időben:(
Más: van egy érzésem, hogy az első szabályozó lambda szonda se úgy működik ahogy kellene neki ( szerintem). E helyet tudnál ( tudnátok ) ajánlani másikat? Vagy ebből kizárólag csak gyárit? Honda szervizbe beszerezve, beszereltetve?
2022. április 8. 19:31:00: megválaszolva grego +  által, → #124866 

#124864 Tibor67 +  2022. április 8. 18:18:15 re: #124863 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Oké. Világosodok:) Akkor én itthon ilyen Móricka módszerrel, hogy áramot adok neki, és nyitom zárom nem tudom ellenőrizni? :(

#124863 Tonx +  2022. április 8. 17:56:52 re: #124861 (Tibor67 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nincs, van egy vezérlőszál, meg egy ellenőrző szál meg test meg talán ennyi. Ha az egyik ad ki áramot akkor a másik figyeli hogy a szelep mennyit mozog aztán ha egyezik a kívánt és elért pozíció akkor boldogság van, ha nem akkor csekkendzsin.
2022. április 8. 18:26:37: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124865 
2022. április 8. 18:18:15: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124864 

#124862 grego +  2022. április 8. 13:46:42 re: #124861 (Tibor67 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Szerintem annak nincs.

#124861 Tibor67 +  2022. április 8. 13:30:39 re: #124858 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
oké, köszönöm. Azt megtudnád mondani, hogy az EGR szelepnek van-e külön biztosítéka, és ha igen akkor melyik lehet az?
2022. április 8. 17:56:52: megválaszolva Tonx +  által, → #124863 
2022. április 8. 13:46:42: megválaszolva grego +  által, → #124862 

#124858 Tonx +  2022. április 7. 17:04:21 re: #124856 (Tibor67 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mivel az a kiadás még csak annyit tudott hogy nézi mozog-e az egr szelep, nem azt hogy áramlik-e a gáz, ezért valószínű hogy az egr döglött meg. A szívósorban a tömítés ha nem olyan attól még az egr szelepnek mozognia kellene. A 9gen dizel már figyeli hogy az egr ha nyitva van mekkora az átáramló gáz nyomása, de 2003-ban még annyi elég volt hogy figyelik a szelep mozgását.
2022. április 8. 13:30:39: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124861 

#124857 grego +  2022. április 7. 12:41:48 re: #124856 (Tibor67 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Igen P0401 volt a tippem.

#124856 Tibor67 +  2022. április 7. 10:54:22 re: #124853 (Tibor67 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
grego, Tonx köszönöm a hozzászólásotokat:) Jól látjátok:) Most jöttem a szerelőtől, megvan a pontos hibakód: Po4o1 kipufogógáz visszavezetés áramlás elégtelen. A szerelő azt mondta, hogy lehet, hogy az ő munkájukban van a hiba:( Pontosabban fogalmazva a szívótorok tömítés egy utángyártott alkatrész volt, és nem ellenőrizték le pontosan, hogy egyezik-e a régi tömítéssel. Ha ez lesz a hiba akkor ingyen bérmentve javítja, csak most nem tudtam otthagyni az autó. Egy hét múlva viszem vissza, remélem meg fog oldódni a baj. Mindenképpen beszámolok. Üdv
2022. április 7. 17:04:21: megválaszolva Tonx +  által, → #124858 
2022. április 7. 12:41:48: megválaszolva grego +  által, → #124857 

#124855 Tonx +  2022. április 6. 19:56:00 re: #124851 (Tibor67 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
egr szelep megdöglött? Más kipufogó gáz elvezetés nincs benne.

#124854 grego +  2022. április 6. 19:55:05 re: #124853 (Tibor67 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Szerintem az nem kipufogó gáz elvezetési hiba hanem kipufogó gáz visszavezetési hiba azaz az EGR szelep hibája lesz az.

#124853 Tibor67 +  2022. április 6. 19:49:47 re: #124852 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
az a baj, hogy azt nem mondta a szerelő, csak ennyit mondott, hogy kipufogó gáz elvezetési hiba, ekkor megnyugodtam, hogy mindjárt minden oké, de sajnos tévedtem. Elvileg holnap délelőtt megyek hozzá, de nem veszi fel most a telefont
2022. április 7. 10:54:22: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124856 
2022. április 6. 19:55:05: megválaszolva grego +  által, → #124854 


2022. április 6. 19:50: Szerkesztve Tibor67 +  által, megtekintés

#124852 grego +  2022. április 6. 19:19:39 re: #124851 (Tibor67 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jó lenne tudni magát a hibakódot is.
2022. április 6. 19:49:47: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124853 


Az eredeti hozzászólás
#124851 Tibor67 +  2022. április 6. 19:12:55 re: #124785 (Tibor67 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! Folytatódik a 7gen. 2003-as 1.4-es Civic sedánom javítási története. Hengerfej síkolás, 16db szelepvezető, és simering, 8db valamelyik szelep cseréje megtörtént. A dugattyú tetőkön legalább 2mm vastagságú koksz réteg eltávolítása, ill. az egr szelep, ill. az egész szívórendszer koksztalanítása megtörtént. Benzin, levegő, olaj szűrő, és motorolaj cs ere megtörtént. A motor összeszerelése után nagyon szépen zenél. Aztán jön a bosszúság:( Kb. 30-35 km megtétele után a motor ell. sárga lámpa világít. Hiba kódról annyit tudok, hogy kipufogó gáz elvezetési hiba. Hiba törlést követően egy emelt ford. számú etepot javasoltak. ( kb. 3500-4000 ) Ezzel az üzemmóddal ment az autó 75 km-t és újra világít a sárga lámpa. Újra hibatörlés, ismét próba. Most normál üzemmel ismételten kb. 35km-t tettem meg, és újra világít a sárga lámpa. Benzin E5 van benne. Az autó 2 éves korától van nálam. Most kb. 160 ekm. van benne. Segítséget szeretnék kérni a hibafeltárásba. Még valami: az autó szépen jár, jó az alapjárat, viszont a régi problémát a hidegen, ill. a melegen indulási kicsit nehezebb jelenséget is érzem. Üdv
2022. április 15. 12:57:39: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124876 
2022. április 6. 19:56:00: megválaszolva Tonx +  által, → #124855 
2022. április 6. 19:19:39: megválaszolva grego +  által, → #124852 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.27, 0.36, 0.36
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.033 mp, 25 query