Én nagyrészt Yokohama fan vagyok és azon a vonalon én ezt a Fleva-val éltem át, na az volt egy felüdülés, a Neova után pl.
Mert a Fleva működött végre alapból is, külön bemelegítés nélkül is rögtön, még hidegben is bírta sokáig, csak olyan 3-4 fok alatt dobta el magát, de az meg azért indokolt szerintem.
De a Neovának külön bemelegítő "drift" kellett mire tapadt rendesen, szimplán hidegen csúszkáltál mint a szánkó télen.
Megjegyzem: a második szezonjától, mert az első szezonban még jó volt, de aztán annyi is volt.
Az Advan Fleva viszont tényleg jó, tuti az 5gen Civic-en az lesz. (ha eljutok odáig majd persze )
Most mi van fennt a Type-R -en? Mármint nem a téli garnitúra érdekel hanem nyárra. A Pirelli P Zero sport szettje van most de amiket elötte próbáltam nem voltak igazán jók, és évente fogy el garnitúra így megint cserélnék. A PS4S XL -en gondolkoztam de pont az tántorított el, hogy puha az oldalfala .
De Michelin volt, az tuti meg 4-es, az is tuti na meg Performance. Akkor M. Pilot Sport 4 Performance? Ilyen van? Mert ha igen, akkor az volt. De hogy olyan volt, amit leírtam, az biztos.
Zsolti fehér CTR-éről beszéltem amúgy, azon akkor PS4 Performance volt? Biztos tudod. Azt tudom, hogy ő is ezt mondta nekem a gumiról, amit én is tapasztaltam, amikor nálam volt az autó. Pedig zsír új volt a gumi, de mégis ilyen hidegen csúszkálós volt, de nem kicsit.
A Parada volt még ilyen, ha nem rosszabb esőben. Az egy tragédia volt. Az nekem is lekerült az első eső után az autómról.
De az ilyen szélsőséges gumik alapján kár megítélni egy márkát. Az összes többi Yoko-m rohadt jó volt, mind esőben, mind szárazon és nem kellett melegítgetni meg hasonló.
De persze nekem aztán tökmindegy, olyat kell venni, ami szerinted jó és kész. Az úgymond kommerszebb márkák ritkán vagy egyáltalán nem gyártanak ilyen szélsőséges gumikat, bár a Michelin PS4S Performance-t én is megtapasztaltam, hogy melegítés nélkül mekkora tré, EP3-mon volt és ha nem vágtad oda úgy rendesen egy-két kanyarban, hogy felmelegedjenek, akkor nagyon szar volt, úgy úszott az ember kanyarban mint más a Balatonban......
Ha felmelegedtek, akkor már fasza volt, de kösz, addig 3x meghaltál előtte kanyarban
Régen én is szerettem az yokot-, de az ad08r után nem tartom valószínűnek, hogy fogok venni.
Garázsból jártam felfele, októberben, jóidő... esős talaj... kb fél métert dobott csattanásig a padkának. Kb mintha jégen autóztam volna fel. Másnap nyilván már nem volt autón a szett.
Nem az objektivitásával van bajom. Csak a continál már behúzza a legújabbat és összereszti a régebbi michelinnel stb. Ez is lehet érdekes de nem tudtuk meg, hogy a Michelin legújabb gumija ellen mit tud.
Na ezt el tudom képzelni, mert az egyik legnagyobb problémám a Ps4S-el az volt, hogy az oldalfala nagyon puha. és a kormányzás meg kanyarodás egy takony volt még akkor is ha bemelegedett. De ezt elmondják a videóban is.
Egyszerűen rosszul éreztem magam vele, miközben a Conti 6-al sínen mentem a Ps4S meg "kúszott". Egyszerűen nem passzolt az FK2 újkorától megszokott karakteréhez.
Ha a PS5-ben ezen javítottak az mindenképpen üdvözlendő.
Meglátjuk. Így rögtön a PS4 után látni fogom a változást. Állítólag a PS5-be valami olyasmi erősítést tettek amitől a Goodyear-nek közvetlenebb volt a kormányzási érzete. Meglátjuk.
Szétinformáltam az agyamat már azt se tudom melyik a jobb döntés Ez lett
1000 éve nem használtam gy-t... még a vti eagle f1-et anno... de abból is az egyik széria hibátlan volt, aztán vettem újat 3 év múlva, az meg valami kutyaszar....
Szóval nem tudom, de ezekről az asym-okról tényleg jókat hallok. Már az 5-öst is sokan szerették.
Jól van pihenj már
Tudom szar gumit vettem na. Majd ha nem sikerül azt a kb 0.2 tizedet kiautóznom ami a PS4 meg a PS4s között van akkor majd magamra vetek...
Én elötte conti-kat használtam de más világ amúgy. A michelinnek szerintem kell egy kis idő hogy a tapadás megjöjjön. Ha be van malegedve jobban tapad. Nekem nem volt vele bajom menet közben.
Pl érdekes, hogy a contik menet közben hajlamosabbak voltak megcsúszni a michelin meg indulásnál csússzant meg inkább.
Ennek a tesztnek csak az a baja ,hogy a Michelin PS4s-t ereszti össze a Sportcontact 7-essel. Így értelmezhetetlen a teszt.
A PS5 meg sokat javult a PS4-hez képest