Az automata váltójában a legszebb, hogy veszed be a kanyart, nyomod a gázt mert kell, különben mész kifelé ÉS akkor őkelme gátlások nélkül vált egyet.... A veszély és a halál tud lenni adott esetben.
(az ötös, de pláne a 6-os manuállal persze ilyen nincsen, kipróbálnám szívesen egyszer, de ugye egyik se egy gyakori előfordulású dolog ezekben)
De tényleg a helyén kell kezelni, ez egy utazó limuzin, ehhez mérten kell közlekedni is vele, pláne kanyart bevenni, csak úriasan, szépen.
Nekem is volt, tudom, hogy amúgy remek úttartású autó a gyári futóművel is. Egy okosabbal meg nyilván még jobb. A jó gumi meg még rátesz egy lapáttal, de egy ötméteres döggel nem lehet komolyan "kanyarvadászkodni", hacsak nem pl. porsche panamera-nak vagy m5 competition-nek született.
Ja és akkor az automata váltóról nem beszéltünk, ami a Legendben kimondottan nem egy sportosra hangolt cucc, hogy finoman fogalmazzak.
Ellenben nekem is volt ilyen (kupé is pont) és valóban nem egy kanyarvadász, ahogy írod is, egy nagy tepsi utazókupé (találó ) de pont emiatt elfér rajta a minél jobb gumi, mert főleg kanyarban a tepsiből úszó tepsi lesz és ezen csak a (minél) jobb gumi tud segíteni főleg.
(vagy persze ültetés, esetleg sportfutómű, de ezek meg szerintem nem illenek ehhez az autóhoz. Nem mintha a slick illene, ez tény, de azért nem hasztalan az ezen a gépen sem vagy főleg ezen a gépen^^)
Akinek személyes élménye van vele. Apunak/nagypapinak/főnöknek/külföldön élő rokon ilyennel jött haza és becsípődött. Vagy régen volt újban és most jó lesz venni nosztalgiából.
A második szerintem általánosságban egy jobb autó és sokkal szebb is.