Nem tudom bármit segít-e, de régi Toyota Celica esetén az ABS modulnak egy másik szervízcsatlakozóban kell rövidre zárni a diagnosztikai kört, hogy az ABS lámpa kivillogja az ABS vezérlőben lévő hibát... persze lehet, hogy Hondában ez máshogy van. De hátha a gyári diagnosztika segít
Koszonom a tippeket, de sajnos egyik sem jott be, a hiba tovabra is fennall.
Idokozben csereltunk ABS modult (bontott) de csak annyit ertunk el vele hogy a kezifek visszajezo nem vilagit mar csak az ABS. ABS tovabra is vilagit, semmilyen hibakododt nem villog ki (nincs OBD2), az ABS nem mukodik.
Tovabbi erdekesseg amit elozo postban elfelejtettem emliteni: erosebb fekezeskor, kinyomott kuplunggal az auto lefullad.
Ahogy Tonx írja: fékfolyadék.
Még ha a szint rendben is, az úszó nekem már süllyedt le benne Prelude-nél ugyanezt a "hibát" generálva.
Okozhatja öreg fékfolyadék is.
6.gen Accord (1998 1.8) ABS visszajelző ég, illetve a kezifek visszajelzo is.
OBD2 csatit nem talatunk, probaltuk kivillogtatni de nem sikerült, hiaba zarom rövidre a szerviz csatit.
Probaltuk az 5 pinest is (ahogy a service manual irja) de akkor sem villog ki semmit csak foyamatosan ég az ABS és kézifék visszajelző. ABS biztosíték ok.
Nincs öletünk hogyan tovább.... esetleg cseréljük az egész ABS modult?