Lemaradt!Ez az első új autónk.szeretnénk minél jobb állapotban tartani,a lehetőségeinkhez képest (napi használat,az ikrek és,hogy nincs garázsunk).Egyenlőre az az érzésem,hogy ezzel a kocsival meg lehet azt csinálni "az öreg papi 20 év patika zsigulija" állapotot.Egy golfra,egy francia kotlós autóra ,de egy mazdára se tudnám ezt rámondani.utóbbira az idekint néhány éves és már rozsdásak miatt.persze lehet arra is csak egy extra alvázvédelem kellene,vagy kellett volna.
Tényleg az van,amit a Pistáék mondtak,hogy ezt nem kell állítgatni tekergetni,beülsz,használod,úgy jó ahogy van,kész.Max 1x a rádiót,ülést.
Én még mindig nem tudom,hogy mi jön az ufo után?Kb 2 évet még adok neki,aztán meglátjuk... az 1.5 sport plus tetszett,de az nem az ami nekem kellene.Vicces,hogy az 5 genkor az ufo volt az "álom autó" ,ami akkor sem volt egy hűb+,max a type-r,most meg semmi olyan nincs. mindegyiknél ami tetszik ott van,hogy ez is jó lenne,de...,meg a másiknál is,hogy ott meg ez de hú de jó,de annak meg a ...és nem.
Csak mint költséget néztem,hogy a szalon nem éppen olcsó árazása az mennyire gázos,de annyira nem.Illetve mint később,garancia utáni javítások,sem lesznek horror.
Ha tavasszal vagy inkább nyáron haza gurulunk akkor azért lehet telibe fújom az alját a body rücsijével,na nem úgy mint a kopasz egyik videójába a suzukit .Az ajtók alsó élét is üregvédőzni picit,ahol a víz mindig folyik a lemezek találkozásánál.
A régi jazzből sokat láttam aminek az ajtó alja el volt rohadva.Aztán mikor a miénket megvettük a tulaj mondta,hogy ő a hozzá kerülésekor a vízkifolyós lyukakon beöntött olajat.Ez olyan zsigulis,skodás korszak megoldásúnak tűnt,de valószínűleg ezért nem rohadt el az ajtó alja. természetesen nem fogom felönteni az ajtókat fáradt olajjal ,majd utána nézek milyen modern megoldás van erre.Biztos van valami spray.
Emlékszem,mikor néztünk anno egy 2007-eset valami 70 000 km-rel,nem volt egy épp eleme ami belülről ne rohadt volna kifelé!Az emelő össze volt érve a padlólemezzel!Azt mondja az ember,hogy ki se próbáljuk?Hülye vagy b+,frédi béni autót meg majd lábbal hajtom vissza?Az nem az esőn állta minden nap,de lehet,hogy víz alatt tartották...vagy nem tudom,akkor volt az kb 8 éves.
A mi 18 évesünknek hátul volt két kis rozsda foltja,amit még megcsiszolva,lealapozva,festve javítható.De a nő húzta rá a száját,hogy ez már ki fog lyukadni.A csavarhúzó tesztemet kibírta.Szóval csak az árból faragott így le picit,mert másba nem tudott bele kötni.Friss Tüvvel...
Az ufonál is ezt meg kellett volna tennem amikor le volt szedve a kárpit és raktam be extra hangszigetelést.na ezt viszont bánom.
Így megfogadtam,hogy újabb autó vásárlásnál az alváz és üregvédelemre jobban oda fogok figyelni.na meg egy doboz rücsi olcsóbb,mint lakatolni és fényezni.
Amúgy sok dolgot már nem én,hanem a szerelő ismerős szerelt.Amit itt kint kellett orvosolni.25 €-t kért el egy olajcseréért.
Az ufo vízpumpáját 60-ért cserélte.mivel én tudom mekkora szopó az,így ráhagytam!
Szóval már én se kulcsolok ha nem muszáj!Azért is lett az új és nem az egyel régebbi.
Max a téli/nyári szett csere lesz,mert azt amúgy 60€-ért csinálják meg!Egy évben az 120,a két kocsinál 240€ marad a zsebben.Ennél többet én nem szeretnék szerelni .Még izzót se kell cserélni benne,mert 2db hagyományos izzó van a kocsiban,minden ledes.