HONDA fórum
2024. június 11. kedd, 12:27,  Barna, Barnabás Legújabb regisztráltunk: MDRBcivic 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#4234 KawaBazsy 0  2021. december 23. 10:04:39 re: #4233 (ólomlábú + )  ←  ‹›  0 | rejt
A pickupot teljesen külön kezeld, az egy alvázas terepjáró teherautó, nem mérhető össze a személyautó komfortjával. Csak az vegyen olyat, aki rendeltetésszerűen használja.
Itt semmi hóhelyzet nincs, már több, mint 2 éve nem tudom kipróbálni a V8-at terepen, mert még a 4wd-se kellett kapcsolnom sose. Fogok keresni már vmi hegyet, mer hiába várok a fél méteres hóra. :-)

#4233 ólomlábú +  2021. december 23. 09:52:42 re: #4232 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De akkoriban a trend az volt,hogy a paraszt berakja a kapálógépet és kimegy a hobby telkére ahova azért kellett a valós terepjárós képesség.Ma meg a környezetvédelmi f@szoskodás miatt mi a trend?kis motor,kihegyezve 3 henger és hibrid is legyen és mivel az összkerék hajtás jó 1-1,5l-rel megdobja a fogyit,így az az első cucc ami a kocsiból kikerült :( .
Nekem annyi az elvárásom,hogy ha itt le esik egy nagyobb hó,akkor se ácsorogjak 2 órát az úton,mint az ufoval,mert az öreg szemből még feljött a kis hegyre,de ahol átfúvás volt,ott ő is elakadt a semmit sem érő 4 évszakosával,én meg mentem volna még tovább,mert legyalultam a havat,de az öreg miatt stop,utána meg már én se sehova.Meg aztán a többiek se.Reggelente van,hogy a hókotró előtt járok.raktam már ki képet,ufo ajtaját kinyitottam és az ajtó aljával szinelt a hó.De mikor télen haza megyek akkor is bűvészkednem kell a hóban.Úgy döntöttem elég,legyen egy 4x4,nem suv első kerékkel,mert az nem érdekel,terepet nem akarok járni de ha megyünk szánkózni itt a környékben akkor azért kényelmesen eljussak oda ahova.
A plug inhibrid ezért nem játszik,mert ha lemerül az aksi akkor nincs hátsó hajtás,meg amúgy se tudom hol töltögetni.Így ha minden kötél szakad és hibrid akkor öntöltő.Amúgy nem szaroznék jeep unlimited,diesel csak 530€ rá az éves adó,az meg nem vicces,ami viszont igen,hogy egy isuzu d maxra 400,de a hiluxra már csak 2xx valamennyi!amiben nagyobb és erősebb a motor is,a volvo v60 cc 318 azt hiszem.ami meg ugyanolyan erős kb mint a hilux,szóval nem tudom ezek hogy számolják,de a képletük szerint nem jön ki a buli.
Ha a hrv 1.5 turbóban lenne 4x4,kompromisszumot tudnék tenni a borzalmas belsejével a kicsi kesztyűtartójával.Hondák között az első hrv volt ami mocsok mód tetszett a mustár sárga színben,vagy zöldben,de akinek volt az tudja,hogy szomjas volt.
Már csak látszat dolgok kellenek az embereknek. :(
A jeephez,mint compass pl nincs bizalmam,mert olasz meg a jó ég tudja kivel álltak össze típusú cégek,nálam nem a megbízhatóság jele.A crv bár Honda,de elmarad számokkal a rav4 mögött,ami ugyancsak nem szar.
A volvo xc40 3 hengeres wartburg motorja nekem nem tűnik a hosszú élet jelének,ahoz a nagy kasznihoz,ha hibrid ha nem.a 60-as túl drága,de nem tudom mi hajtja azokat,nem is érdekel.Német,francia,olasz termékek kilőve,a subaruk meg ,na hát azt nem tudom ki veszi,mert drága is,fogyaszt is,lomhább is mint a többi hasonló márka,talán a boxermotor fétisűek.
Szóval nálam nincs meg az igazi ami az ufot leváltaná.Az ionyq5 tetszek,de itt nincs töltő és a hatótávja lehetne nagyobb,azért annyi pénzért hagy menjek már egy töltéssel haza,mint a benzinessel!mert nekem ez a fő szempont,nem a zöldség,vagy,hogy nem kell olajat cserélni,meg gyertyát.


Ha valaki végigolvasta ezt,a témánál maradva a B fokozat az pontosan mikor és hol kell?A nő annyit mondott,ha hegyre megyünk fel,jó de mikortól számít hegynek az a hegy?A sasfészekhez felfelé már kell vagy ott még elmegy D-ben?illetve menet közben be lehet húzni,vagy meg kell állnia "hegy" előtt és akkor kell berántani?
A kéziféknél lévő hold gomb se világos,hogy az mire kell és mikor?
2021. december 23. 10:04:39: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4234 

#4232 KawaBazsy 0  2021. december 23. 09:11:10 re: #4231 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem az a bajom, h sok autóból az öregebb a jobb. Pl a példának felhozott RAV4-nél az első volt a legjobb terepen, állandó összkerék, zárható középső diffi (NEM csak marketing gomb, mint pl a Dusterben, mer ott nem zárható, hiába van lock ráírva), s felárért hátsó diffi zár. A mostani csak egy felfújt személyautó segéd hátsóhajtással, kis sebességnél..
2021. december 23. 09:52:42: megválaszolva ólomlábú +  által, → #4233 

#4231 ólomlábú +  2021. december 23. 08:18:38 re: #4230 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az elképzelés annyi,hogy a régi jazzben már 200 000km van,most megkapta a műszakit de kellett alá új kipufogó ami isten tudja miért,de kb 2 évente cseréljük,mert a tartó füleknél kirohad,jó,hogy nem hagyta el,de hangja nem volt.El kezdte enni a motor az olajat,hiába cseréltük,cseréltem rendszeresen,Volt a kocsinak kb 4 hölgy előző tulaja és bár jó árú és jó állapotú volt,a fene tudja a csajok,hogy használták.Kellene rajta féket cserélni,meg a szerelő azt mondta,hogy a katalizátor is szarul néz ki.nem rohad,de van egy rozsda foltja ami pár év múlva át fog majd érni. 2004-es a jószág.nincs lelakva,kívülről sem.Ez volt első autója páromnak,és bár tartja magát de hiába az új kocsi,lesz ott sírás mikor a régi marad a telepen.De kb 1300€-t érhet és nem látjuk a megtartás okát,ha bele számolom,hogy mindent cserélni kellene...ha én cserélem akkor sem jobb sokkal a helyzet.
Nem kell cigánykodnunk az eladással,várni az embert,stb...nem vagyunk nepperek.
Intéznek mindent,a rendszámot is,azt amit szeretnénk.790-ért a téli szettet én sokkalom,de ... m1.
Egy ismerős szerint az előző modellel árban jobban járnánk,mert az kb 6000-el olcsóbb,viszont abba van 45 000km,és az nem hibrid,de 1.5 ,mert,hogy "az jobban fogja tartani az árát".na ebben én minimális autócserélgetőként nem vagyok biztos.
szerintem az új jazz,hibridsége miatt jobban fogja tartani az árát,mint mondjuk egy sima.
Párom hosszú távra tervez,ő a mostanit se cserélte volna le,de nem bízik a technikában,meg költeni is kell rá és akkor marad egy öreg autója.Most az a pénz úgy is a bankban rohad,így meg új kocsija lesz,első tulaj,sokáig nem kell nagyon költenie rá,csöndes,biztonságos.Csak azt sajnálom,hogy állófűtés nincs benne.
Ügyesen közlekedik már a forgalomban,otthon is,pályán is.Van,hogy engem előz hazafelé,ha két kocsival megyünk és szól az adóvevőn,hogy "miért álltam be a kamion mögé pihenni?" ,aztán úgy elhúz,hogy taposhatom 170-el mire utolérem...
Én majd egy rav4-el szemezek ami 4x4,egyenlőre az és a volvo v60 cc ami szimpi,de az meg diesel,szóval nem nagyon látok olyan autót a piacon amit szeretnék.
2021. december 23. 09:11:10: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4232 


Az eredeti hozzászólás
#4230 KawaBazsy 0  2021. december 23. 06:54:07 re: #4229 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az újautó feelinget ki kell próbálni, s jó ötlet egy olcsó kisautóval, ami viszont nagyon jól tartja az árát. Nekem volt több céges új kocsim, amit én választottam (mintha magamnak venném, tehát nem listáról, csak keret volt), úgyhogy saját magamnak nem veszek, mert ahhoz túl gyakran cserélgetem őket.
2021. december 23. 08:18:38: megválaszolva ólomlábú +  által, → #4231 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.12, 0.24, 0.31
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.067 mp, 10 query