Ugyan így tettem én is, csak 150e km körül. Befosattak a sok kifordult kerekű accord képekkel OEM Honda-t rakattam be én is, bár Imi azt mondta ezek már nem olyan tartósak mint a gyári szerelés.
Azért fáj a szívem nekem is, hogy pár hónapon belül meg kell váljak tőle. Baromi jó autók ezek a mai napig.
Ennyire megbízható autót nem könnyű találni, még úgy is, hogy engem ugye otthagyott egyszer az út szélén ( benzin szivattyú), de azt leszámítva, tankolás, olajcsere, egy-két kopó alkatrész.
Ilyen olcsón fenntartható autó nem is tudom van-e még. A cégest leszámítva.
Ha megmaradna sem bánkódnék, mai napig öröm vezetni és kész autó.
240 körül volt amikor eladtam, fullra átnézettem előtte, h ne legyen oka panaszra a vevőnek. Teljesen gyári volt még benne minden egyes futóműalkatrész, és mindössze egyetlen kis első stabpálcát kellett kicserélni. Ennyire hihetetlenül strapabíró, hibátlan autó mint a 7. gen. accord nem sok létezik.Mellesleg nagyon szép is....
2019.áprilisában cseréltem 174ekm-nél gyári talpasokra, amit kivettek semmi baja nem volt, betettem abba a dobozba amiben az új volt. Akkoiban sok volt a kifordulós poszt és megelőztem a bajt.
Nekem azóta a gyári talpas van bent, pályanapokkal is megfűszerezve, bírja.