ha jól gondolom az OT minősítéshez már nem kell a COC...
egy 91-92-est már gond nélkül lehet OT-zni...
a 93-94-eseket meg meg kell venni és betárolni...
Dehogy. Csak ugye ez ilyen mérlegelés, hogy mit mennyire akarsz és milyen kompromisszumot vagy hajlandó kötni. Akarod e annyira, hogy ilyenbe ugorj. Vagy az a tipikus "jó lenne de ennyi macerát nem ér". Valószínű ha egy JDM R34 GT-R T Tune-t szeretnék venni akkor meglépném, mert annak nincs alternatíva. De ilyenkor inkább választok más típust. Mármint én. Nekem a létezése óta nagyon bejön ez a 10g Accord, főleg 2.0T AT változatban. Egy FK8 csiga meg Ktuner progi és 350+LE... De én e miatt elengedtem. Ez ugye most 1 éves sztori, remélem lassan azért jönnek majd a hírek az okosságokról, hogy ki hol mennyiért oldja meg.
Persze. De akkor meg eladásnál hirdesd egy idegen országban miközben itthon az autó, vidd ki műszakira. Aki szereti ha rendezett maga körül jogilag minden (márpedig Zoli ilyen és én is) az nem fog ebbe belemerülni.
Nem tom. Albert engem kérdez, hogy hogyan tudna szerezni COC papírt egy 1994-es NSX-hez amit be akarnak hozni az országba. Írt a Honda Hungary-nak, azok meg visszaírtak, hogy 96 előtti kocsikhoz nincs és nem is lesz.
De kell, hogy magyar adja ki? Ha német ad az nem jó?
Amúgy nyilván a 96 előtti nem EU-s autóknak rossz így. Mert egy EU piacosnak nem kell mert annak van kis alu pakettje. De sz.r ez amúgy mindenhogy. Egy ilyen Accordal szenvedjél, de a vödör rozsda meg csavar kotlák mehetnek forgalomba... (na de ez már 'politika')
Lengyelország is tele van. De hiába van német/lengyel/litván EU-s forgalmi meg rendszám, az már nekünk kevés. Jan. 1.-től COC papír is kell, mert a patyolat tiszta feddhetetlen magyar NKH már nem fogadja el a korrupt megvesztegethető német TÜV által kiadott papírt...
Egy teljes kamionnyi szállítmányt előztem meg pár hónapja németo-ban. Amúgy Bühlben az egyik LUK cégnél is van 2db fekete, valami furcsa rendszámmal, (gondolom német vám rendszám lehet) Bent parkolnak a cégen belül, ott jövünk el mellettük kifelé jövet. Már le akartam fényképezni őket, de kirohant a biztonsági őr, és nem engedte.
És COC papír hiányában a honosítás is erőteljesen kérdéses. Persze van jelentkező biztos, hogy "van aki megoldja" vagy "majd Ő megoldja", de ha mégse és az csak a vizsgán derül ki? Akkor a megoldóember felteszi a kezét, hogy "szorri", neked meg van egy 15+mFt-os autód amit itthon se használni és így eladni se nagyon tudod. Ha az európai Honda nem ad rá hivatalosan COC papírt akkor én biztosan nem mernék belevágni a magyar megoldóember szavára.
Ha működne mint régen akkor az is fasza lenne, de lenne még opció az új Mazda3 2.5T awd személyében. Szép és jól motorizált de nem hivalkodó.
...és gondolom örülhetsz, hogy egyáltalán lett trafó...
Jó ilyen alapon igen ez így van. Viszont most azért se vennék új autót mert még is csak ha kell valami megyek a bontóba. Új autónál ilyen több hetes dolgoknak vagyok kitéve. Nem tudom mikor fognak normalizálódni a dolgok.