Ez azért nem igaz, nagyon egyszerű találni egy "friendly mot guy"-t. Én rögtön tudok mondani hármat is akiknél voltam, egyiknél több ismerős is vitt már igy autót a másik kettő pár perc beszélgetés után ajánlotta ha van bármilyen doggy autóm hozzam nyugodtan. Átlagosan 20fontot szoktak pluszba kérni és átengednek szó szerint mindent. Simára kopott gumi, nincs rendesen fék, hiányzik a katalizátor és emisszión bukna? Szó szerint semmi nem számit. Amikor az MOT history-t nézed arra figyelj, hogy ha volt egy év amikor több/sok hiba merült fel és utána minden évben tiszta az MOT, még advisory sincs akkor jó esélyel csak át lett tolva.
Sajat taktikam az MOT reszletes atolvasasa. Legjobb tudomasom szerint azzal nem svindliskedhetnek, mert ha kiderul, hogy kummantottak, akkor kegyetlenul megkuldik a vizsgaztatot.
Ezek szerint meg egy egesz korrekt darabot fogtam ki. Tobb, mint valoszinu, hogy elete donto tobbseget garazsban toltotte. Csak az utolso gazda volt egy idiota...
Hátsó peremek, küszöbök, hátsó crashbar, fenéklemez, első sárvédők alja, padlólemez hátul és a hátsó bölcső bekötési pontjai nagyon tudnak rohadni. Megnéztem egy párat és ezeket láttam. Amit észrevettem, hogy ha a motortérben az ABS kocka kezd rohadni vagy már jelentősen rohad az jó támpont, hogy a kaszni is mennyire rohad. Illetve a homlokfal furatain nagyon látni még. Egész éppkézláb darabot sikerült szerencsére kifogni nem horror áron.
Nem jellemző de azért előfordul. Főként lízinges autóknál szokásos ez én ahogy tapasztaltam. S2000 ülés kiülése meghát ez ember függő. Az én 110kilómmal épp, hogy beleférek és 30ezer alatt tuti szét tudom ülni
2021. szeptember 12. 13:00:57: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #21085
Felhasználói lehetőségek
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges. Moderáció és szabályok