Az egy dolog, hogy a főtengely túléli vagy használható. A gyári csapágyakkal és a színekkel 3ezredes pontosággal tudod beállítani a főtengely illesztését. 2-300e km alatt a főtengely kopik annyit (még akkor is ha a csapágy nem kopott bronzig), hogy ha azzal a színű új csapággyal rakod össze amivel gyárilag volt akkor az illesztés már túl nagy lesz. Innentől kezdve viszont nincs értelme gyári csapágyat használni ha nem akarod amúgy se ilyen pontosan illeszteni, elég bármelyik jó minőségű utángyártott ami százados illesztésű.
Persze lehet utángyártottal is pontos, de kikell mérni. Volt már nekem olyan utángyártott amivel a nullás főtengely 0.04-0.05mm nyugvó illesztése 0.1mm volt... márkásabb ACL csapággyal pedig rögtön jó lett, 0.04mm körül.
De nem azért bronz a csapágy hogy ne a főtengelyt kúrja össze? Ha megkopik a csapágy a főtengely általában túléli, sőt túléli. Saját tapasztalat Akkor elég oda a szín szerinti csapágy. Az utángyártott egyenméretű is lehet hogy annyira pontos lesz mint a gyári a "kopott" főtengellyel. Ha a csapágyat teljesen szétkeni és megrágja a főtengelyt akkor meg úgyis vagy új főtengely kell vagy köszörülni kell és túlméretes csapágyat neki. De azt azért már hallani lehet.