Nálunk simán ment, mindig mellékelték a számlát a csomagon japán yen-ben így nem volt gond, hamar megvolt. Általában miután megérkezett az országba már másnap küldte a Parcelforce az sms-t, hogy mennyit kell fizetni.
Az egy dolog, hogy a főtengely túléli vagy használható. A gyári csapágyakkal és a színekkel 3ezredes pontosággal tudod beállítani a főtengely illesztését. 2-300e km alatt a főtengely kopik annyit (még akkor is ha a csapágy nem kopott bronzig), hogy ha azzal a színű új csapággyal rakod össze amivel gyárilag volt akkor az illesztés már túl nagy lesz. Innentől kezdve viszont nincs értelme gyári csapágyat használni ha nem akarod amúgy se ilyen pontosan illeszteni, elég bármelyik jó minőségű utángyártott ami százados illesztésű.
Persze lehet utángyártottal is pontos, de kikell mérni. Volt már nekem olyan utángyártott amivel a nullás főtengely 0.04-0.05mm nyugvó illesztése 0.1mm volt... márkásabb ACL csapággyal pedig rögtön jó lett, 0.04mm körül.
De nem azért bronz a csapágy hogy ne a főtengelyt kúrja össze? Ha megkopik a csapágy a főtengely általában túléli, sőt túléli. Saját tapasztalat Akkor elég oda a szín szerinti csapágy. Az utángyártott egyenméretű is lehet hogy annyira pontos lesz mint a gyári a "kopott" főtengellyel. Ha a csapágyat teljesen szétkeni és megrágja a főtengelyt akkor meg úgyis vagy új főtengely kell vagy köszörülni kell és túlméretes csapágyat neki. De azt azért már hallani lehet.
Érdekes lesz szín szerint gyárit rendelni úgy, hogy az illesztés jó legyen ha egyszer már lekopott bronzig. Kell rendelni egy pár std méretet (zöld ha jól emlékszem) utána plasti gauge-el megtudod nézni, hogy mennyivel kell szorosabbnak vagy lazábbnak lennie és tudsz rendelni megfelő illesztésűt. Miért akarsz gyárit rendelni ha szabad tudni? Jóminőségű utángyártottal sincs gond ha az illesztés megfelelő.
Amayama, Japánból gyári cikk szám alapján elég olcsó eddigi tapasztalataim szerint a legtöbb alkatrésznél. Több gyári Honda és Nissan alkatrészt is rendeltem náluk többször negyed áron. Megbízhatóak és elég gyorsak.
Honda Élesből vagy Endrééktől szerintem megoldható, az is lehet változott a cikkszám. Nem tudom a Goldékkal mit is szeretnél, sík hülyék eleve az egészhez, és még köcsögök is. Illetve már jó ideje nem is Márkakereskedés
Ezt találtam én is, vagy ilyesmi oldalt. igazából csak ezek írják, hogy xy EURO, de ha utána meg beguglizom csak a cikkszámot (a változtatottat) és úgy keresem, akkor meg aggasztóan sok helyen írják, hogy nem tovább gyártott, meg elfogyott, meg nicsn... Hát, majd kiderül holnap
Mindenképp meg kell kérdezzem Gold-ékat.
Főtengely nyugvó kellene és ha nincs, akkor igazából kuka a projekt, mert van 1 csészém a 10ből, ami lekopott bronzig egy helyen és úgy nem rakom össze és újítom fel a mocit, hogy legalább az az 1 nincs kicserélve (vagyis 2 félcsésze)
Hát ok, de az még önmagában nem jelenti azt hogy nincs valahol EU-ban raktáron. Nemrég vettem EP1-hez gyári bázbovdent. Megszünt termék, de volt még a Belga raktárban.
Van valaki, aki esetleg tud segíteni gyári alkatrészek kedvezményes áron történő beszerzésében?
Egyelőre csak a gyári árakat tudom Unix katalógus alapján, hajtókar-, nyugvócsapágy, néhány tömítés kb 200ezer Ft. Megkérdezem majd HondaGold ot is, hátha adnak rá valamit, de rajtuk kívül..?