a hrv volt ilyen, hogy visszakaptam fatertól és gondoltam használom míg szét nem esik (stressz teszt).
Nyár volt 37 fok, el kellett rohannom majd egy nagy német autópályás emelkedőn ment a klíma maxon, emellett padlógázzal mentem fel 170et még az 1.6os motor vitte, a fordulatszámmérrő nyugodt 6000-6200on pihent, és a víz mutató ment fel.
Gondoltam kipróbálom a javítást 7000 ft ért egyik webshopban volt hűtő megvettem, és egyedül kicseréltem.
A hűtőt kiszedve amikor ledöntöttem a lamellák kihullottak, szó szerint seprűvel szedtem össze.. Utána újra teszt, a vízhőfok mutató meg se mozdult.
nem hiszem hogy az accordban nagy tétel lenne, lesd meg hogy nem hiányoznak e lamellák, ha igen mozgasd meg kézzel. Ha porlik akkor csereérett, mivel az alu és a só nem barátok, megeszi a só azt annyi. AZ accord nem az az autó aminek elmelegedne a vize, sőt nekem amikor tönkrement az egyik ventilátor (kettő van rajta, és csak az egyik ment) az se tudta megzavarni.
Nem rossz ötlet, tekintve hogy 320e km van már benne
Pályán 4 mért kör után kezdett feljebb kúszni a víz, utcán még nem tapasztaltam soha hogy melegedne.